کنفرانس شرکت Bethesda دقایقی پیش به پایان رسید. کنفرانسی که زمانی کوتاه را به خود اختصاص داده بود. طرفداران انتظارات بسیاری از این شرکت داشتند، بیایید ببینیم آیا بتزدا توانسته است موجب خوشحالی طرفداران خود بشود یا خیر.

معرفی Doom VFR

بتزدا سال پیش با اعلام این موضوع که دو عنوان Fallout 4 و Doom بر روی VR منتشر خواهند شد بسیاری را شگفت‌زده کرد. تصور تجربه این دو عنوان محبوب با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی به اندازه کافی فوق‌العاده به نظر می‌رسید که بتزدا بخش اولیه کنفرانس خود را به آن اختصاص دهد. با مشاهده نمایش Doom در این حالت و تصور این‌که خرد کردن جمجمه شیاطین و نصف کردن آنان با اره‌برقی در آن چه لذتی خواهد داشت وسوسه شدیدی برای تجربه دوباره Doom این بار با استفاده از VR بر دل طرفداران افتاد.

دنیایی نابود شده، این بار قابل لمس تر از همیشه

سپس شاهد معرفی Fallout 4 برای VR بودیم. این بازی نخستین عنوان کاملا جهان‌آزاد است که با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی قابل تجربه خواهد بود. می‌توان گفت با توجه به وسعت جهان Fallout 4 توانایی آوردن آن به روی VR توسط سازندگان عملی بسیار ستودنی است. این اتفاق نه تنها می‌تواند بازیکنان جدیدی را به دنیای Fallout اضافه کند، بلکه برای طرفداران قدیمی این سری نیز می‌تواند تجربه‌ای ناب باشد.

تایید انتشار The Elder Scrolls V: Skyrim برای کنسول نینتندو سوییچ

حال دیگر عشاق این بازی می‌توانند آن را به راحتی در هر مکانی که دوست دارند تجربه کنند. بتزدا  نمایشی از این عنوان محبوب را بر روی کنسول سوییچ به روی پرده برد.

و باز هم The Elder Scrolls

عنوان کارتی The Elder Scrolls: Legends امسال برای گوشی‌های همراه منتشر می‌شود. علاوه بر آن محتوایی جدید برای بازی به نمایش درآمد که بخشی داستانی و همچنین قهرمانانی از سرزمین اسکایریم را به آن اضافه می‌کند.

 بسته الحاقی جدید Dishonored 2 معرفی شد

این بسته الحاقی Dishonored 2 Death Of The Outsider نام دارد، یکی از نقاط قوت کنفرانس بتزدا. تنها نام این بسته الحاقی برای مخاطب شک ایجاد می‌کند. آیا باید کسی که تمامی قدرت‌های جادوییتان را مدیون او هستید، یعنی The Outsider را بکشید؟ به نظر می‌رسد این محتوا از لحاظ داستانی حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. شخصیت اصلی در این عنوان Meagan Foster خواهد بود.

 نمایشی جذاب از Quake Champions 

Quake Champions به خوبی موفق شد میزان هیجان کنفرانس را بالا ببرد. نمایشی هیجان‌انگیز و سریع از این عنوان منتشر شد که ثابت می‌کند عناصر اصلی این سری را در خود نگاه داشته است.

بازگشت قدرتمند سلطان وحشت

بدون شک یکی از جذاب‌ ترین بخش‌های کنفرانس بخشی بود که به دو سورپرایز پایانی اختصاص داده شده بود. یکی از این عناوین ساخته جدید کارگردان محبوب و مشهور سبک وحشت یعنی “شینجی میکامی” بود. عنوانی به نام The Evil Within 2 که بسیاری انتظار آن را می‌کشیدند و با نمایشی بسیار زیبا و رعب‌آور معرفی شد. می‌بایست دید آیا سازندگان می‌توانند از اشتباهات گذشته خود پرهیز کنند و عنوانی فوق‌العاده را راهی بازار کنند یا خیر.

درگیری دوباره با نازی‌ها، این بار کمی متفاوت‌تر از قبل

Wolfenstein II: The New Colossus طولانی‌ترین نمایش در بین عناوین کنفرانس را داشت. البته این طویل بودن به هیچ عنوان موجب از بین رفتن جذابیت این عنوان نشده بود. در قسمت جدید شاهد حضور کامل آمریکایی ها در درگیری با نازی‌ها هستیم، آمریکایی‌هایی که به نظر اصلا از ابرقدرت جدید دنیا راضی نیستند و برای نابودی آن هر تلاشی خواهند کرد.

و در نهایت… 

بتزدا همان‌طور که قبل‌تر قول داده بود دو عنوان جدید را معرفی کرد که هر دو بسیار جذاب و خوش‌ساخت به نظر می‌رسیدند، شاید یکی از ویژگی‌های جالب این کنفرانس را بتوان در این دانست که هیچ‌یک از سازندگان عناوین به جز مدیر بخش بازاریابی یعنی “پیت هاینز” بر روی صحنه حاضر نشده و تقریبا تمامی کنفرانس توسط ویدئوهای انیمیت شده روایت می‌شد. اما همیشه جواب اصلی در دست مخاطبین است. از نظر شما بتزدا در این کنفرانس چگونه عمل کرد؟ آیا از این شرکت راضی بودید؟

دانلود تمامی تریلرهای پخش شده در کنفرانس

نمایش جدید بازی Quake Champions در E3 2017

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش ویژه بازی The Elder Scrolls Online در E3 2017

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی محتوای جدید The Elder Scrolls Legends: Heroes of Skyrim

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی Wolfenstein II- The New Colossus

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی بازی The Evil Within 2

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی نسخه واقعیت مجازی بازی DOOM

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

تریلر رسمی بازی Fallout 4 VR در E3 2017

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

نمایش معرفی Dishonored: Death of the Outsider

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت FULL HD

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *