اگر به دنبال گوشی‌های جدید و متفاوت هستید، کنگره‌ جهانی موبایل یا همان MWC، از آن رویدادهایی است که باید منتظر آن باشید. کنگره‌ جهانی موبایل 2017 در تاریخ 27 فوریه تا 22 مارس در بارسلونا برگزار خواهد شد.

علاوه بر رونمایی گوشی‌های مختلف، شاهد حضور تبلت و ساعت‌های هوشمند جدید، واقعیت مجازی،واقعیت افزوده و رابط کاربری صوتی نیز در این رویداد بزرگ خواهیم بود.

در این مطلب نگاهی به کاندیداهای این رویداد خواهیم داشت:

سامسونگ و گلکسی S8 در کنگره‌ جهانی موبایل 2017

کنگره‌ جهانی موبایل 2017

بزرگترین رویداد MWC مربوط به سامسونگ خواهد بود. پرچمدار امسال سامسونگ با نام گلکسی S8 آنطور که از تصاویر درز کرده مشخص است با جک هدفون و بدون دکمه‌ هوم و با دستیار هوش مصنوعی و امکانات متنوع دیگر همراه خواهد بود.

شایعات اخیر از رونمایی این گوشی در تاریخ 15 آوریل خبر می‌دهند؛ به هر حال سامسونگ تمام سعی خود را برای پاک کردن فاجعه نوت 7 از اذهان عموم خواهد کرد.

اچ تی سی و HTC 11

انتظار می‌رفت شاهد رونماییHTC 11 در MWC باشیم که بعد از رونمایی HTC U Ultra و U Play در CESTT، به نظر نمی‌رسد گوشی دیگری از اچ تی سی در راه باشد.

ال جی و LG G6

ال جی تیزری از گوشی بعدی خود به نام ال جی G6 منتشر کرد. گزارشات از صفحه نمایش 5.7 اینچی، پنل کواد اچ دی پلاس 1440*2880 با نسبت ابعاد 18:9 و لبه‌های باریک خبر می‌دهند.

خبری از ماژولار بودن ال جی G6 نیست و ال جی تصمیم گرفته گوشی بعدی خود را با طراحی خوشدست‌تری ارائه کند.

سونی و سونی اکسپریا XZ2

کنگره‌ جهانی موبایل 2017

از رونمایی اکسپریا XZ زمان زیادی نمی‌گذرد اما به زودی اکسپریا XZ2 را نیز به زودی ملاقات خواهید کرد. سونی هیچ واهمه‌ای از معرفی چند گوشی در یک سال ندارد، XZ سومین اسمارتفون سونی در سال 2016 بعد از X و XA بود!

هواوی و هواوی P10

هواوی P9 و P9 پلاس طرفداران خاص خود را داشتند که اینبار طرفداران هواوی منتظر رونمایی پرچمدار بعدی یعنی هواوی P10 در MWCC هستند.

طبق شایعات P10 نیز دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی کواد اچ دی، اندروید 7 و پردازنده‌ اکتاکور 2.3 گیگاهرتزی و دستیار دیجیتال الکسا آمازون خواهد بود. دوربین لایکا هم همچنان هواوی را همراهی خواهد کرد.

شیائومی و Xiaomi Mi6

کنگره‌ جهانی موبایل 2017

شیائومی با دو گوشی شیائومی Mi6 و شیائومی Mi6 Pro در کنگره‌ جهانی موبایل حضور پیدا خواهد کرد. در این دو گوشی طبق شایعات از آخرین پردازنده‌ کوالکوم یعنی اسنپ دراگون 835 استفاده شده است.

شیائومی MI6 دارای رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت و شیائومی Mi 6 Pro با رم 6 گیگابایت و حافظه‌ داخلی 256 گیگابایت همراه خواهد بود.

تنظیمات دوربین دوگانه، دوربین 16 مگاپیکسل و قابلیت ضبط ویدئوی 4K به همراه فلش ال ای دی با تُن دوگانه و دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی از ویژگی‌های احتمالی پرچمداران احتمالی شیائومی خواهند بود.

منبع هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *