به تازگی آقای “هیدئو کوجیما” (Hideo Kojima) خالق و مرد پشت سری Metal Gear Solid و عنوان پیشِ‌روی Death Stranding در توییتر اطلاعاتی جدید از روند توسعه بازی را به اشتراک گذاشته و درباره چیز‌های مختلفی از طراحی‌بازی و داستان آن صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt وی توییت‌های خود را با صحبت درباره چیزهایی نظیر نویسندگی بازی و ساخت مشخصات آغاز کرد و اطلاعاتی درباره مدیریت و طراحی بازی به اشتراک گذاشت. هم‌چنین وی گفت که به جزئیات مختلفی از بازی‌هایی که در حال کار برروی آن‌ها است، توجه می‌کند؛ چیز‌هایی همانند “مدل‌ها، پیش‌زمینه، نورپردازی، نوع حرکت بازیکن، دوربین، صدا و افکت‌ها! “

“من دستور می‌دهم که چه چیز‌هایی باید درست شده و مشکلات را با ایده‌هایی برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر، حل می‌کنیم. هیچ شک و یا اتلاف وقتی وجود ندارد.” وی جملات خود را گفتن اینکه هفته گذشته برروی طراحی‌های بازی کار می‌کرده و هم‌اکنون دوباره برروی“توسعه‌ی سناریو” بازی کار می‌کند، به پایان رساند.

“من هرروز چیزهای جدیدی در بازی ایجاد می‌کنم. کاربرروی نویسندگی، تنظمیات و ساخت مشخصات در کنار مدیریت و طرح و زمینه بازی”

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 7, 2017

“مخصوصا زمانی که بازی در حال توسعه، مدل‌ها، پیش‌زمینه، نورپردازی، نوع حرکت بازیکن، دوربین، صدا و افکت‌ها را به صورت روزانه چک و بررسی می‌کنم.”

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 7, 2017

“من دستور می‌دهم که چه چیز‌هایی باید درست شده و مشکلات را با ایده‌هایی برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر، حل می‌کنیم. هیچ شک و یا اتلاف وقتی وجود ندارد.”

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 7, 2017

“هفته گذشته من به صورت عمده برروی طرح و زمینه بازی کار کردم و این هفته دوباره برروی روند توسعه سناریو تمرکز می‌کنم.”

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 6, 2017

عنوان Death Stranding در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری برروی کنسول PS4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *