هیدئو کوجیما نمی‌تواند راجع به بازی جذاب و مرموز خود یعنی Death Stranding صحبت‌های زیادی بکند اما حالا گفته این عنوان شاید شبیه هیچ یک از عناوینی که قبلا ساخته، نباشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از گیم‌اسپات، او طی مصاحبه خود با BBC Newsbeat گفت:

ما می‌خواهیم این بازی، چیزی باشد که مردم به راحتی بتوانند واردش شوند و با آن ارتباط برقرار کنند اما پس از یک یا دو ساعت متوجه یک چیز متفاوت خواهند شد. Death Stranding مانند عناوینی که قبلا به تجربه‌شان پرداخته‌اند نیست.

کوجیما در ادامه افزود که می‌خواهد به عنوان یک فرد ریسک‌پذیر دیده شود. کسی که چیزهای جدیدی را امتحان می‌کند؛ حتی اگر به قیمت از دست دادن طرفداران باشد:

گروه‌های موسیقی‌ای که در یاد همه باقی می‌مانند، همیشه ریسک می‌کنند. آن‌ها به‌طور مداوم نسبت به آلبوم قبلی‌شان تغییراتی در موسیقی‌های خود ایجاد می‌کنند و به دنبال تحول هستند.

او ادامه داد:

آن‌ها در این راه شاید برخی از طرفداران خود را از دست بدهند اما طرفداران جدیدی هم به‌دست می‌آورند. این رویکردی است که من می‌خواهم با بازی جدید خود در پیش بگیرم.

در این مصاحبه، کوجیما همچنین راجع به انتظارات خود از اینکه انواع مختلف بازی‌ها و رسانه‌ها در سال‌های پیش‌رو چگونه می‌توانند همه گیر شوند نیز صحبت کرد:

مردم در زندگی مشغول انجام کارهای زیادی هستند. زمان برای انتخاب اینکه چه بازی یا سرگرمی‌ای را تجربه کنید هم روبه کاهش است. مردم بیشتری عناوینی را دنبال می‌کنند که به ترکیب عناصر مختلف بپردازد.”

کوجیما اینگونه به حرف‌های خود در این رابطه پایان داد:

اگر ما فقط یک بازی بسازیم، مردم به احتمال کمتری آن را انتخاب خواهند کرد. آن‌ها ترجیحا به چیزی توجه می‌کنند که انواع مختلف سرگرمی‌ها را با هم ترکیب کرده باشد. این چیزی است که ما باید برای آن تمرکز و تلاش به خرج دهیم.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *