خانه ورزش اخبار ورزش کونته: بازی با لیورپول مهم است اما تعیین کننده نیست

کونته: بازی با لیورپول مهم است اما تعیین کننده نیست

0

سرمربی چلسی تاکید کرده حتی پیروزی مقابل لیورپول و آرسنال به معنای قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ برتر نیست.

به گزارش وبسایت نود، آنتونیو کونته در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی فردا شب با لیورپول عنوان کرده می خواهد با پیروزی در این دیدار به امیدهای قهرمانی تیم یورگن کلوپ پایان دهد.

کونته به نقل از دیلی میل به خبرنگاران گفته:

در عرض یک هفته با دو تیم بزرگ بازی می کنیم. بازی با لیورپول دشوار است خصوصا اینکه در سه بازی اخیر خود شکست خوردند. ما باید حواس جمع باشیم چون لیورپول تیم خیلی خوبی است و یکی از شش تیمی محسوب می شود که می تواند تا پایان فصل برای قهرمانی و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگد. هفته بسیار مهمی است اما می دانم پس از این ۲ بازی هنوز باید در ۱۴ بازی دیگر به میدان برویم. به همین دلیل بازی مقابل لیورپول و آرسنال تعیین کننده نیستند.

پس از این بازی هنوز ۱۵ هفته دیگر از لیگ باقی می ماند. نتیجه بازی فردا سرنوشت فصل لیورپول یا چلسی را تعیین نمی کند. فکر می کنم نسبت به ایتدای فصل تیم متفاوتی هستیم. ما رشد زیادی کردیم. پس از بازی رفت مقابل لیورپول گفتم مقابل تیم واقعا خوبی بازی کردیم اما ما چنین تیمی نیستیم. تنها با تلاش میتوانستیم به تیم خوبی تبدیل شویم و فکر می کنم همین اتفاق رخ داد.

پس از شکست مقابل لیورپول و آرسنال در ابتدای فصل از نظر اعتماد بنفس و هویت پیشرفت زیادی کردیم. ما به خوبی جنگیدیم و به همین دلیل در صدر جدول قرار داریم. کسب ۱۳ پیروزی پیاپی و صدرنشینی در این لیگ پس از دو شکست متوالی مقابل لیورپول و آرسنال آسان نیست اما این اتفاق رخ داد و من برای بازیکنانم خوشحالم چون آن ها شایسته صدرنشینی هستند. شکست در این بازی می تواند به لیورپول از نظر ذهنی ضربه بزند. پیروزی در این بازی ها مهم است چون اعتماد بنفس تان بیشتر می شود و سه امتیاز از رقیب می گیرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *