کوچک کردن بینی با عمل یا گریم؟

کمتر کسی پیدا می‌شود که بینی کوچک و متعادلی داشته باشد معمولا ایراد جزئی یا حتی بزرگ وجود دارد. بازیگران و همه افرادی هم که می‌بینیم دارای این ایراد جزیی نیستند یا عمل کرده‌اند و یا گریم! عمل بینی یکی از خطرناک‌ترین روش برای کوچک کردن بینی است که امروزه رایج شده است ولی هم عمل آن سخت است و هم مراقبت‌ها و احتیاط‌های بعد از عمل! برای کوچک کردن بینی روش موثر دیگری هم وجود دارد که خانم‌ها می‌توانند انجام دهند و آن آموزش آرایش صورت و گریم بینی است. در گریم بینی معجزه نمی‌شود فقط خطای دید ایجاد می‌شود.

برای هر فرم بینی گریم مخصوصی وجود دارد مثلا برای بینی‌های کوچک که نافرم هستند یا بینی دراز ، پهن و … اصلا هم کار سختی نیست و شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها ، آموزش کوچک کردم بینی با گریم صورت را خواهیم داشت با ما همراه باشید.

کوچک کردن بینی با گریم بینی و صورت

کوچک کردن بینی

برای شروع ابتدا صورت خودتان را با شوینده مناسب پاکسازی کتید و سپس آن را خشک کنید. سپس به صورت خود مرطوب کننده بزنید که بهتر است روی پنبه بزنید و سپس صورت را پاک کنید. برای ادامه مقداری کریم پودر به صورتتان بزنید فقط دقت کنید که زیاد نباشد. سپس با نگاه کردن به آینه مدل بینی خود را تشخیص دهید که کوتاه است یا پهن یا دراز یا …. سپس کار گریم آغاز می‌شود.

اصول کلی برای  گریم همه بینی‌ه برای کوچک کردن بینی

دو خط استخوان بینی که از زیر ابرو شروع می‌شود و تا سوراخ بینی امتداد دارد ، در همه افراد یکسان است را گریم می‌کنیم با کمک کرمی با یک درجه تیره‌تر از کرم صورتتان. فقط در بینی‌های مختلف اندازه رسم این دو خط متفاوت و گرنه اصول کلی همان است.

کوچک کردن بینی کوتاه:
کسانی که بینی خیلی کوتاهی دارند باید این دو خط را خیلی نزدیک‌تر از آن چیزی که هست بکشیم تا بینی بلندتر دیده شود و همچنین زیر بینی را قلم مویی که یک درجه روشن‌تر از پوست خودمان هست را روشن می‌کنیم و هدف کشیده نشان دادن بینی است.

کوچک کننده بینی با گریم

کوچک کننده بینی

کوچک کردن بینی بلند:

در بینی‌های بلند دو خط بینی را دورتر از حد خودش باید بکشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره می‌کنیم تا بلندی آن کم شود.

کوچک کردن بینی رو به پایین:

کسانی که بینی رو به پایینی دارند باید نوک بینی را باید تیره کنند تا خطای دید ایجاد شود و زیاد به چشم نیاید.

کوچک کردن بینی قوز دار:

برای کوچک کردن بینی قوزدار و گریم بینی قوز دار نباید وسط بینی را تیره کنیم پس اصول گریم بینی دو خط بینی را ایجاد می‌کنیم. در بینی‌های قوزدار فاصله این دو استخوان به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور می‌کنیم و وسط بینی (مابین دو خط) را یک درجه روشن‌تر از پوست صورتمان می‌کنیم.

گرد نشان دادن نوک بینی:

افرادی که نوک بینی باریکی دارد و علاقه دارند که گردن نشان دهند خط بینی را کمی دورتر باید بکشند و خط وقت را روشن‌تر می‌کنند سپس با استفاده از قلم روی تیره رنگ در نوک بینی یک هلال گرد می‌کشد و داخل آن را با قلم موی روشن ، روشن‌تر می‌کنند. سپس خط‌ها را محو می‌کنند.

کوچک کردن بینی با گریم بینی

کوچک کردن بینی پهن :

برای این بینی پهن را باریک جلوه دهید باید در هر دو طرف بینی ، سایه خیلی تیره بزنید سپس روی پل بینی یعنی باریک‌ترین قسمت بینی پودر روشنی می‌زنید تا بینی برجسته و رو به بالا دیده شود.

کوچک کردن بینی دراز :

برای کوچک کردن بینی دراز و برای رفع مشکل بینی‌های دراز ، یک سایه‌ی تیره را در نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ‌های بینی استفاده کنید.

کوچک کردن بینی کج :

برای رفع مشکل بینی‌های کج ، باید همان کارهایی را که برای بینی پهن انجام دادید را تکرار کنید ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ، یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد (نه خیلی تیره) استفاده کنید.

صورتی‌ها

یک دیدگاه

  1. کلاه زمستانی مردانه

    جولای 23, 2017 در 6:04 ب.ظ

    سلام.وبسایت جامعی دارید.واقعا
    ممنونم

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *