خانه ورزش اخبار ورزش کیه لینی: می خواهیم با فتح ششمین اسکودتو وارد دنیای اسطوره ها شویم

کیه لینی: می خواهیم با فتح ششمین اسکودتو وارد دنیای اسطوره ها شویم

0

مدافع باتجربه یوونتوس اذعان کرده بازیکنان این تیم می خواهند با فتح ششمین سری آ متوالی تاریخ ساز شوند.

به گزارش وبسایت نود، جورجیو کیه لینی در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده بازیکنان یوونتوس می خواهند با فتح ششمین سری آ متوالی نام خود را در تاریخ ورزش ایتالیا ثبت کنند.

کیه لینی به نشریه کوریره دلو اسپورت گفته:

عاشق این هستم که برای ششمین فصل متوالی قهرمان سری آ شویم. هیچ کس تا به حال چنین کاری انجام نداده و ما در صورت دست یافتن به چنین دستاوردی به اسطوره های ورزش ایتالیا تبدیل خواهیم شد. دیگر هیچ وقت این فرصت برای ما پیش نخواهد آمد. فکر می کنم باید مدتی طولانی برای اینکه تیمی بتواند شش فصل متوالی قهرمان شود صبر کنید. بنابراین نباید اجازه دهیم این فرصت از دست برود. ما باید این فصل قهرمان شویم.

کیه لینی همچنین درباره همبازیانش در خط دفاعی یوونتوس و رابطه ای که بین آن ها وجود دارد گفته:

با بوفون، بارزالی و بونوچی ما مثلث BBC را داریم. آن ها گروهی از دوستان شگفت انگیز هستند که رابطه ای جادویی با هم داریم. دوستی عمیقی بین ما وجود دارد که باعث می شود همه چیز را با هم در میان بگذاریم. ما نقاط قوت و ضعف خودمان را داریم اما زمانی که به کسی اهمیت می دهید روی شکست ها تمرکز نمی کنید و تنها کیفیت آن ها را می بینید. در نهایت هر ۴ تای ما برای کارمان زندگی می کنیم و با روح و قلب مان بازی می کنیم. اگر اشتیاق و رابطه انسانی نباشد نمی توانید در بلند مدت نتیجه بگیرید. قلب اصلی ترین چیز است و پس از آن تلاش، کیفیت، شخصیت و میل به پیروزی اهمیت دارد. بدون قلب، درک یکدیگر و همبستگی نمی توانستیم نتایج این چند سال را کسب کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *