فیلم ستوده شده موزیکال لا لا لند (LaLa Land) با شروع نمایش در انگلستان در آخر هفته پیش‌نمایشش رکورد ۴٫۹میلیون پوندی اولین فیلم مسابقات عطش (Hunger Games) را زد و ۶ میلیون پوند فروش کرد. البته این فیلم کمی‌از این موفقیت را می‌تواند مدیون ۱۱ بار کاندید شدن برای بفتا، جایزه معتبر انگلیسی، بداند.
lalauk2

زیگی کاماسا مدیر عامل شرکت لاینزگیت (Lionsgate) می‌گوید: “لالالند طوری بر مردم تأثیر گذاشت که هیچ‌کسفکرش را نمی‌کرد. با فروش زیاد در تمام کشور و نقدهای ۵ ستاره از تمام جهان نشان داد که این آخر هفته همه مردم به شهری پر ستاره (City of Stars، اشاره به نام آهنگ اصلی فیلم) ای که دمین شزل و همکارانش ساختند، پناه بردند. دیگر از این بیشتر نمی‌توانیم در مورد تأثیر فیلم و بازخورد فیلم بینان خوشحال باشیم.”

بعد از اولین نمایش فیلم در آمریکا و در روز کریسمس تا به کنون این فیلم فروش جهانی ۱۲۸ میلیون دلار یا ۱۰۶ میلیونپوند را داشته که نسبت به بودجه ۳۰ میلیون دلاری و همچنین سبک فیلم یک خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای تهیهکنندگان می‌باشد.
فیلم لالالند ساخته دمین شزل، داستان عاشق شدن یک بازیگر با رویای موفقیت (اما استون) و یک موسیقیدان سبک جز (رایان گاسلینگ) را بیان می‌کند.

دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *