طرفداران سری Thief قطعا در جریان ساخت اقتباس سینمایی این فرنچایز هستند. به‌تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه همزمان با این فیلم، پنجمین دنباله این سری اکشن مخفی‌کاری نیز مراحل توسعه را می‌گذراند.

کمپانی Straight Up Films که امتیاز ساخت فیلم  Thief را بدست آورده ساعاتی قبل در گزارشی برای معرفی بیشتر این فیلم، ساخت پنجمین دنباله سری بازی Thief را تایید کرد. متن این گزارش را در ادامه می‌توانید مطالعه نمایید.

“[فیلم] Thief یک اکشن حماسی و قدم بزرگ بعدی یک فرنچایز چندپلتفرم است. قسمت اول این فرنچایز در سال 1998 توسط استدیو Eidos Interactive (سازنده Deus Ex) ساخته و توسط Square Enix (ناشر عناوینی چون Tomb Raider و Final Fantasy) منتشر شد، سری Thief با گذشت بیش از 15 سال همچنان به رشد خود ادامه داده و در این مدت با انتشار چهار دنباله موفق شده در هر قسمت ضمن حفظ مخاطبین وفادار خود، توجه طرفداران جدید را نیز جلب کند.”

“دنباله پنجم این فرنچایز، به اعتقاد افراد زیادی یکی از برترین‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی، هم‌اکنون مراحل توسعه را می‌گذراند و قرار است همزمان با اقتباس سینمایی آن عرضه شود. فیلم Thief با تاثیر از دنیای استیم پانک فرنچایز مرحله تازه‌ای از زندگی قهرمان ماجراجوی سری را روایت خواهد کرد.”

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، ساخت اقتباس سینمایی Thief اولین بار در سال 2014 تایید شد و اوایل سال جاری میلادی بود که Straight Up Films امتیاز ساخت این فیلم را بدست آورد. فیلنامه این فیلم توسط آدام میسون و سیمون بویز به نگارش درخواهد آمد و سرمایه‌گذاران پروژه نیز ماریسا پولواینو، کیت کوهن و روی لی خواهند بود.

Eidos Montreal پیش از این اعلام کرده بود که آینده Thief بستگی به عملکرد نسخه 2014  دارد. بازخوردها نسبت به بازآفرینی Thief که در سال 2014 منتشر شد کاملا متوسط بود و این قسمت در برآورده کردن انتظارات ناتوان عمل کرد.

هر چند که Square Enix هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده اما معرفی قسمت پنجم Thief در E3 2017 بعید به نظر نمی‌رسد. نظر شما چیست؟

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *