سامسونگ، نامی است که امروز  بسیار شنیده خواهد شد! این کمپانی در مراسم خود از گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد و از بهترین دستیار هوش مصنوعی دنیا نیز پرده برداشت!

گلکسی اس 8 مانند گوشی شیائومی می میکس به نمایشگری با کمترین حاشیه مجهز شده و خمیدگی سری اج را نیز به ارث برده است. این گوشی کمی بلند تر از گوشی های استاندارد بازار بوده و نسبت تصویر نمایشگر آن  18:9 است که تماشای فیلم‌ها را لذت بخش تر خواهد کرد.

سری اس 8 در دو مدل با تراشه اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 ارائه می‌شود و مدل پایه آن دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.

در گذشته شایع شده بود که گلکسی اس 8 قیمت بسیار بیشتری از پیشینیان‌اش خواهد داشت و حتی شنیده شده آیفون 8 نیز با صفحه نمایش OLED با برچسب قیمت 1000 دلار عرضه خواهد شد! قیمتی که به مراتب بالاتر از مدل فعلی آیفون است. اما با این حال گلکسی اس 8 قیمتی نزدیک به سری اس 7 دارد.

پیش فروش گلکسی اس 8 از فردا آغاز شده و از 21 آپریل نیز به بازار عرضه می‌شود. مدل پایه اس 8 با قیمت 720 تا 750 دلار و مدل اس 8 پلاس نیز با 100 دلار افزایش قیمت و در حدود 840 تا 8500 دلار به فروش خواهد رسید.

دیجی‌رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *