خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: اکنون زمان مناسبی برای صحبت در خصوص سانچز نیست

گواردیولا: اکنون زمان مناسبی برای صحبت در خصوص سانچز نیست

0

بر اساس گزارش نشریات انگلیسی باشگاه منچستر سیتی در نظر دارد الکسیس سانچز را به ورزشگاه اتحاد منتقل کند، بر اساس این گزارش ها به نظر می رسد این بازیکن شیلیایی تصمیمش برای ترک ورزشگاه امارات را گرفته است و احتمالا فصل آینده به آبی های منچستر ملحق خواهد شد. قرارداد مهاجم ۲۸ ساله آرسنال که نام او در میان نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر به چشم می خورد تا پایان فصل آینده اعتبار دارد و بر اساس این گزارش های این بازیکن علاقه دارد تا دوباره تحت نظر پپ گواردیولا به میدان برود. با این وجود پپ گواردیولا اعلام کرد علاقه ای به صحبت در این خصوص ندارد اما احتمال این انتقال را رد نکرد. او در این خصوص گفت:

در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت در این خصوص نیست، همچنین زمان مناسبی برای صحبت در خصوص بازیکنانی که سیتی را ترک می کنند هم نیست چراکه هنوز کارهای زیادی تا پایان فصل خواهیم داشت.

سیتی زن ها علاقه دارند تا جو هارت را در پایان فصل به فروش برسانند در حالیکه تورینو در نظر دارد تا این دروازه بان انگلیسی را برای یک فصل دیگر به صورت قرضی به خدمت بگیرد. گواردیولا در ادامه در خصوص وضعیت هارت افزود:

پس از پایان فصل در خصوص شرایط او صحبت خواهیم کرد. شرایط همه بازیکنانی که به صورت قرضی در سایر تیم ها بازی می کنند را در نظر داریم و پس از پایان فصل در خصوص آن ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *