خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: بازیکنان انگلیسی بسیار گران هستند؛ سانه هنوز باید پیشرفت کند

گواردیولا: بازیکنان انگلیسی بسیار گران هستند؛ سانه هنوز باید پیشرفت کند

0

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود عنوان کرده دوست دارد بازیکنان انگلیسی بیشتری در ترکیب تیم داشته باشد اما قیمت بالای آن ها کار را سخت کرده است.

گواردیولا به نقل از تلگراف به خبرنگاران گفته:

دوست دارم بازیکنان انگلیسی بیشتری بخرم اما آن ها خیلی گران هستند. داشتن بازیکنان بومی احساس خاصی دارد اما گاهی اوقات خرید آن ها ممکن نیست. در بارسلونا بازیکنان اسپانیایی زیادی داشتم و در بایرن مونیخ هم بازیکنان آلمانی زیادی داشتم. در هر صورت باید شرایط بازار نقل و انتقلات را قبول کرد و به همین دلیل است که منچسترسیتی در سال های اخیر روی آکادمی اش سرمایه گذاری زیادی کرده است. امیدوارم در زمان حضور من بتوانیم از استعدادهای آکادمی استفاده کنیم اما شاید زمان استفاده از آن ها به مربی بعدی برسد. دوست دارم ۴ یا ۵ بازیکن انگلیسی در ترکیب تیم داشته باشم.

گواردیولا همچنین ضمن تمجید از لروی سانه ۲۱ ساله که در هفته های اخیر عملکرد درخشانی داشته عنوان کرده این بازیکن هنوز باید پیشرفت کند.

کیفیت سانه از ابتدا مشخص بود. مردم فکر می کردند ظرف چند ثانیه خودش را تطبیق خواهد داد اما مدتی طول کشید تا به کشور و لیگ جدید عادت کند. استرلینگ و استونز کمک زیادی به او کردند. سانه خوب بازی می کند اما ما به او صحنه هایی که در بازی اشتباه می کند را نشان دادیم و درباره راه های پیشرفت بیشتر صحبت کردیم. خبرنگاران گاهی اوقات در این شرایط بیش از حد به مربیان اعتبار می دهند در حالی که بازیکن بدون استعداد و اراده نمی تواند پیشرفت کند. سانه خودش را نشان داده اما هنوز در بعضی دقایق در بازی گم می شود. از این نظر باید بهتر شود. برای همین کار کردن با بازیکنان جوان لذت بخش است چون می توانید تصور کنید ظرف چند سال آینده به چه بازیکن خوبی تبدیل خواهند شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *