خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: درباره آینده هارت هنوز تصمیم نگرفتیم؛ بازی با میدلزبورو مثل یک فینال است

گواردیولا: درباره آینده هارت هنوز تصمیم نگرفتیم؛ بازی با میدلزبورو مثل یک فینال است

0

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود پیش از بازی فردا با میدلزبورو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس ضمن اعلام اینکه تیمش مصدوم جدیدی ندارد عنوان کرده این بازی مثل یک فینال است.

گواردیولا به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی در پاسخ به سوالی درباره آینده جو هارت گفت:

هارت بازیکن منچسترسیتی است و در پایان فصل درباره آینده اش تصمیم می گیریم. در پایان فصل درباره آینده همه بازیکنان توضیح خواهیم داد.

گواردیولا همچنین درباره بازی فردا تیمش با میدلزبورو گفت:

کمپانی در سه یا چهار روز اخیر بدون مشکل تمرین کرده است. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. البته وقتی به بعضی ها بیشتر بازی می دهم بدین معنی است که به آن ها اعتماد بیشتری دارم اما ما به دنبال بردن بازی با استوک سیتی بودیم و سعی کردیم ترکیب مناسبی برای آن بازی انتخاب کنیم. چهارشنبه شب به بازی با میدلزبورو فکر نمی کردیم. البته که بازی فردا مثل یک فینال است. ترجیح می دادیم در جام حذفی حداقل یک بازی در خانه انجام می دادیم اما این اتفاق این فصل ممکن نشد. بازی فردا مثل فینال است و ما با بهترین ترکیب ممکن به میدان می رویم. میدلزبورو تیم بسیار سازماندهی شده ای است. نگردو روی توپ های بلند خطرناک است و آداما ترائوره روی ضد حملات بسیار سریع است.

من از الان به جام فکر نمی کنم. البته که همه مربیان باشگاه های بزرگ می خواهند برای فتح همه جام ها بجنگند اما من به بازی فردا و رسیدن به نیمه نهایی فکر می کنم. من به عنوان بازیکن بارسلونا در ومبلی فاتح لیگ قهرمانان شدم و دومین لیگ قهرمانان خودم به عنوان مربی را هم در این ورزشگاه بردم برای همین ومبلی ورزشگاه خاصی برای من است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *