امروز گوشی جدید میان رده برند بلک‌ بری با نام آرورا در کشور اندونزی رونمایی شد. هفته پیش این گوشی پیش‌ فروش خود را آغاز کرد. همانطور که می‌دانید کمپانی بلک‌بری توسط کمپانی TCL خریداری شده است ولی کمپانی کانادایی بلک‌بری هنوز می‌تواند گوشی‌های خود را در بعضی از کشورهای جهان به فروش برساند و مسئولیت توزیع و خدمات پس از فروش آن‌ها را بر عهده بگیرد. در کشور اندونزی کمپانی PT BB Merah Putih با بلک‌بری برای توزیع این محصول جدید همکاری می‌کند.

امروز این کمپانی اندونزیایی گوشی هوشمند بلک‌ بری آرورا را رونمایی کرد. این گوشی در سه رنگ متفاوت طلایی، نقره‌ای و مشکی وارد بازار اندونزی خواهد شد. متقاضیانی که این گوشی‌ هوشمند را با قیمت 260 دلار پیش خرید کرده‌اند می‌توانند یک عدد بلندگو JBL Go و قاب محافظ این گوشی را از بعضی فروشگاه‌ها رایگان دریافت خواهند کرد. بلک‌ بری آرورا مجهز به سیستم اندروید 7.0 نوقا است و با این قیمت مناسب به احتمال خیلی زیاد می‌تواند وارد دیگر بازارهای جهان نیز بشود.

از مشخصات فنی  بلک‌ بری آرورا می‌توان به پردازنده اسنپدارگون 426، رم 4 گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی، پشتیبانی از دو سیم کارت، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی (720 پیکسلی)، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی، وزن 178 گرمی با ابعاد 8.5*76.5*152 میلی‌متر و باتری 3000 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد.

کمپانی بلک‌ بری منتظر ارزیابی کردن بازار این گوشی است و اگر فروش این گوشی بالا باشد انتظار می‌رود مدل دیگری با همین ویژگی توسط کمپانی چینی TCL به زودی وارد بازار جهانی شود.

دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *