بالاخره پس از شایعات مختلف گوشی هوشمند هواوی پی 10 لایت رسماً معرفی شد. جدیدترین مدل از سری پی 10 بیشتر تمرکز خود را بر روی عملکرد، دوربین و باتری معطوف کرده و تا دو هفته دیگر عرضه خود را آغاز خواهد کرد.

با وجود اینکه پیش از این اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول به بیرون درز کرده بود اما اینک شاهد مشخصات رسمی اعلام شده از سوی شرکت سازنده هستیم. هواوی پی 10 لایت مجهز به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویری 1080p بوده و از چیپ پردازشی کایرین 658 با هشت هسته پردازشی از نوع A53 و پردازنده گرافیکی مالی T830MP2 استفاده می‌کند.

هواوی پی 10 لایت طلاییاین گوشی هوشمند در پشت بدنه خود دارای یک لنز دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 بوده و در جلوی آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تهیه عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی در نظر گفته شده است. هواوی قابلیت سلفی پرتره پی 10 را در این مدل جدید نیز به دوربین جلویی آن اضافه کرده است که می‌تواند تصاویر سلفی باکیفیت و جذابی را ثبت نماید.

باتری هواوی پی 10 لایت دارای ظرفیتی برابر 3000 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ پرسرعت 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این گوشی هوشمند آخرین نسخه از اندروید یعنی نوقا می‌باشد که البته برخی تغییرات در آن اعمال شده و با نام EMUI 5.1 بر روی دستگاه نصب شده است. از ویژگی‌های بارز این سیستم عامل می‌توان به عملکرد بهتر، نسخه 5.0 بهینه ساز انرژی و بهبودهایی در رابطه با حافظه، اشاره کرد.

هواوی پی 10 لایت مشکیپی 10 لایت در تاریخ 31 مارس در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد و هر دو رنگ این گوشی دارای روکش سرامیکی خواهند بود. مدل استاندارد پی 10 نیز در همین تاریخ راهی بازارهای جهانی خواهد شد در حالی که مدل پلاس آن یک هفته دیرتر و در تاریخ 7 آوریل عرضه خواهد شد.

 digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *