به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، امروز “گیِرمو دل‌تورو” در گفت‌و‌گویی با IGN تایید کرد که در ساخت عنوان Death Stranding به طور مستقیم مشارکتی ندارد. همکاری کوجیما و دل‌تورو به زمانی برمی‌گردد که آن دو قصد ساخت نسخه‌ی Silent Hill را داشتند ولی به دلائلی نامشخص کمپانی KONAMI این عنوان را کنسل کرد. با اینحال در Death Stranding دل‌تورو یکی از شخصیت‌های بازی خواهد بود. دل‌تورو اشاره کرد که ایده‌‌ی Death Stranding به طور خالص برآمده از تفکرات کوجیماست و او نقشی در این مورد ندارد. دل تورو:

من یکی از شخصیت‌های بازی هستم. کوجیما با من تماس گرفت و به من گفت که می‌خواهد نقش یکی از شخصیت‌های بازی را بر عهده بگیرم. من هم با خوشحالی پذیرفتم. او در مورد ایده‌هایش با من صحبت کرد تا بتوانم این شخصیت را درک کنم. به غیر از این نقش دیگری در ساخت بازی ندارم.

او ادامه داد:

این بازی کاملا متعلق به کوجیماست. بنظر من صددرصد این یک بازی فوق‌العاده خواهدشد. اما این ایده‌ی خود کوجیماست. من فقط یک عروسک هستم در دستان کوجیما. من مشارکت خاصی در خلق این ایده‌ها ندارم.

در آخر دل تورو در مورد فرایند اسکن و موشن‌کپچر مدل دیجیتالی خود توضیحاتی داد:

ما یک فرایند اسکن فوق‌العاده همراه با جزئیات بسیار بالا انجام دادیم که بیش از هفت ساعت طول کشید. ما با تعداد 3 برابر دوربین‌هایی که برای اسکن مدل‌های متوسط یا نمای نزدیک استفاده می‌شوند این کار را انجام دادیم. من در فیلم‌هایم کار اسکن کردن را خودم انجام می‌دادم پس می‌دانم کاری که کوجیما انجام داد این بود که مدل دیجیتالی من بسیار واقعی بنظر برسد.

عنوان Death Stranding که با موتور مشترک استودیو گوریلاگیمز و کوجیماپروداکشنز یعنی Decima در حال توسعه‌ است، در تاریخی نامشخص بصورت انحصاری برای پلی‌استیشن4 منتشر خواهدشد.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *