به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، باب رابرتز به عنوان رئیس تیم طراحی استودیوی Monolith، طی گفت‌وگوی خود با WCCFTECH در E3 2017 گفت که Middle-earth: Shadow of War قطعا با رزولوشن 4K Native برروی Xbox One X اجرا می‌شود.

رابرتز همچنین گفت که تیم آن‌ها همچنان در حال بهینه‌سازی نسخه PS4 Pro هستند و هنوز جزئیات دقیقی از اینکه نسخه نهایی چگونه برروی این کنسول اجرا می‌شود ندارد اما Monolith تمام تلاش خود را برای استفاده از تمام قدرت آن می‌‌کند. احتمالا نزدیک به عرضه بازی، اطلاعات بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین تایید شد که HDR در کنسول‌ها وجود ندارد که کمی ناامید کننده است. این بدان معناست که PC بهترین پلتفرم برای تجربه بازی خواهد بود و تمام ویژگی‌ها و جزئیات گرافیکی و صد البته نرخ فریم بالاتر را شامل می‌شود. رابرتز می‌گوید Monolith برای ارائه تجربه‌ای با نرخ 30 فریم بر ثانیه برروی تمام کنسول‌ها تمرکز می‌کند:

فعلا هدف ما نرخ 60 فریم بر ثانیه نیست. ما در حال حاضر می‌خواهیم گرافیک بازی را به سطح بالاتری برسانیم و اطمینان حاصل کنیم بازی به‌طور روان و ثابتی با نرخ فریم 30 اجرا شود.

وی همچنین کنسول جدید Microsoft را به خاطر سریع بودن سرعت بارگذاری (Loading) تحسین کرد:

بله، کنسول Xbox One X بسیار قدرت‌مند است و زیباترین نسخه ممکن بازی در بین کنسول‌ها خواهد بود. بسته‌های توسعه‌دهنده این کنسول همچنین سرعت بارگذاری خیلی بیشتری دارند و در حالی که بارگذاری بسیار سریع جهان عظیم بازی برای توسعه‌دهنده فوق‌العاده خوب به‌نظر می‌رسد، اما بازیکنان هم شاهد سرعت بارگذاری بیشتری خواهند بود. من فکر می‌کنم یکی از موارد بزرگ کنسول‌های نسل هشتم، داشتن حافظه بیشتر در آن‌ها است ولی بیشتر بازی‌هایی که من به تجربه آن‌ها پرداختم، مدت زمان بارگذاری طولانی داشتند. اینکه حالا می‌توان این بخش از محدودیت‌های تکنولوژی را هم پشت سر گذاشت، عالی به‌نظر می‌رسد.

Middle-earth: Shadow of War اخیرا تا 10 اکتبر (سه‌شنبه 18 مهر) تاخیر خورد که خبر خوبی هم است زیرا به Monolith فرصت بیشتری برای گسترش بازی می‌دهد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *