استودیوی سازنده بازی Days Gone اعلام کرده است که این عنوان بر روی پلی استیشن 4 پرو از رزولوشن داینامیک HDR ،4K و بسیاری از ویژگی‌های دیگر برخوردار خواهد بود.

استودیوی سازنده بازی Days Gone  در رابطه با تفاوت‌های نسخه پلی استیشن 4 پروی این عنوان جهان باز زامبی محور با نسخه استاندارد، صحبت کرده است. البته هنوز هم تاریخ انتشار دقیقی از این عنوان در دسترس نیست.

آقای «جان گاروین» (John Garvin)، کارگردان هنری بازی Days Gone، در مصاحبه اخیر خود با پلی استیشن لایو، تاکید کرد که بازی‌ آن‌ها بر روی کنسول میان نسلی شرکت سونی با رزولوشن داینامیک 4K اجرا خواهد شد. این بازی از تکنولوژی HDR که طیف بسیار گسترده نور و رنگ را به نمایش می‌گذارد نیز پشتیبانی خواهد کرد. آقای گاروین گفت:

یکی از بزرگ‌ترین دست آوردهای ما رزولوشن داینامیک 4K در بازی Days Gone و همراه کردن آن با تکنولوژی HDR است. بازیکنان از دیدن آن شگفت‌زده خواهند شد.

دموی نمایش داده شده از این بازی در کنفرانس E3 2017 شرکت سونی، المان‌های جدیدی را به بازیکنان معرفی کرد. در این عنوان علاوه‌بر انسان‌ و زامبی‌ها، بازیکنان با حیوانات وحشی و آلوده از قبیل خرس‌ها و گرگ‌ها نیز مواجه خواهند شد. در این تریلر مشاهده کردیم که شخصیت اصلی می‌تواند از زامبی‌ها برای شکست دادن دشمنان دیگر خود نیز استفاده کند و با ایجاد صدا، آن‌ها را به جان انسان‌های دیگر بیندازد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *