بر طبق اخبار بدست رسیده از کره جنوبی، کمپانی بزرگ سامسونگ در حال توسعه یک هدفون بی سیم است که از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی پشتیبانی می کند و احتمالاً به همراه موبایل گلکسی نوت ۸ روانه بازار خواهد شد.

این هدفون قابلیت هایی را در بر دارد که می تواند رقیبی بسیار جدی برای ایرپاد اپل محسوب شود. در واقع محصول جدید سامسونگ از فناوری بهبود یافته ای برای تشخیص صدای کاربر از سایر افراد دیگر بهره برده و توانایی دارد تا نویزهای اضافی را حذف نماید.

همان طور که می دانید توسعه اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی توسط سامسونگ متوقف شد و اکنون خبر از طراحی و تولید یک هدفون بی سیم گران قیمت با پشتیبانی از دستیار هوشمند به گوش می رسد. البته با توجه به اینکه عملکرد بیکسبی در زبان انگلیسی در حد سایر رقبا نیست، تولید این محصول تا حدودی دور از انتظار است.

باوجود همه اخبار به گوش رسیده، هنوز خبر رسمی درباره توسعه این هدفون بی سیم مجهز به بیکسبی اعلام نشده و اطلاعات به گوش رسیده نیز ممکن است در حد شایعه ای بیش نباشد.

در هرصورت با معرفی این هدفون توسط سامسونگ، تنها شاهد عرضه آن در کشور کره جنوبی و آمریکا خواهیم بود چرا که بیکسبی تنها در این دو کشور در دسترس می باشد.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *