اتفاقاتی که پس از انفجار‌های متعدد Galaxy Note 7 سال پیش درست در همین روزها رویداد را همگی به خاطر داریم. این رویداد ناخوشایند علی رغم تمامی ضرر‌های زمانی و اعتباری در بازار، مبلغ هنگفت ۱ میلیارد دلار برای سامسونگ ضرر در پی داشت.

مدت زمان زیادی تا جمع آوری کامل تمامی نسخه‌های توزیع شده از این گوشی در بازار‌های جهانی و مخصوصا کره جنوبی طول کشید. اما گویا اتفاقات جدیدی در راه است و طبق گزارش The Wall Street Journal قرار است درست ۸ روز دیگر یعنی در ۱۶ تیر نسخه FE یا Fandom Edition (نسخه آزمایشی) به قیمت  $۶۱۶ و تعداد ۴۰۰,۰۰۰ دستگاه در کره جنوبی در اختیار خریداران قرار بگیرد. طبق اطلاعات منتشر شده بزودی در سایر کشورها هم این تلفن هوشمند در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه FE طبق گزارش منتشر شده همان refurbished‌های Note 7 است که گویا کامپوننت‌های داخلی دستگاه که امکان و احتمال انفجار را در پی داشته کاملا عوض شده است.

پیش از این در اسفند ماه پیش سامسونگ اعلام کرده بود که احتمالا دستگاه‌های تصحیح شده از نوت۷ را روانه بازار خواهد کرد. گویا این وعده به حقیقت پیوسته و اکنون ارائه دوباره به بازار همین نسخه‌های آرمایشی خواهد توانست کمی از ضرر سال گذشته این کمپانی را جبران کند.

امیدواریم که در اخبار پیش رو حتی موردی هم اشاره به انفجار از نسخه‌های ارائه شده از این دستگاه نداشته باشد.

نت نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *