آموزش غیرفعال کردن بیکسبی در گلکسی S9

با اینکه بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ، به طور گسترده و عمیق به تنظیمات و ویژگی‌های موجود در گوشی کاربران دسترسی دارد حتی بیشتر از سایر دستیاران هوشمند مشهور در دنیا، اما همچنان در موضوع تشخیص صدا و بانک اطلاعات، دارای ضعف‌های بسیار و نیازمند کار زیادی است.

این کاستی‌ها زمانی بیشتر خود را نمایان می‌سازد که شما بخواهید بیکسبی را در رده دستیارانی سریع، قدرتمند و فوق‌العاده عالی و محبوبی چون دستیار گوگل، الکسا و حتی سیری اپل قرار دهید. با این حال شرکت سامسونگ همچنان اصرار دارد تا دکمه ویژه بیکسبی را در سری گوشی‌های S9 بگنجاند.

این همان دکمه کوچکی است که در گوشی‌های S8 نیز در سمت چپ و در زیر دکمه‌های کم‌ و زیاد کردن صدا دیده می‌شد. اما اگر شما تصادفا این دکمه را می‌فشارید، یک کار هست که می‌توانید انجام دهید، بله خیلی راحت غیرفعالش کنید!

پس با ما همراه باشید تا آسان و سریع تنها در دو مرحله به شما نحوه غیرفعال کردن دکمه بیکسبی، دستیار آماتور سامسونگ را آموزش دهیم.

مرحله اول: ابتدا، درست بر روی صفحه اصلی ضربه بزنید و بکشید، تا به پنل اصلی بیکسبی بروید. در اینجا بر روی آیکن چرخ دنده تنظیمات ضربه بزنید. سپس مطمئن شوید دکمه لغزشی بیکسبی خاموش شده است.

 

مرحله دوم: سپس بر روی دکمه منوی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید و از لیست گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب نمایید. اکنون در زیر بخش صدا (Voice) دقت کنید گزینه صدای بیکسبی (Bixby Voice) نیز غیرفعال شده باشد. به همین راحتی…

تانی کال

برگرفته از PHONEARENA

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *