آژانس خبری ژاپنی Nikkei در خبر قبلی خود که در زمان جشن ده سالگی گوشی‌های آیفون بود، اعلام کرد که گوشی‌ آیفون 8 (iPhone 8) مجهز به نمایشگر 5 اینچی اولد خواهد بود ولی در خبری که امروز از این آژانس خبری منتشر شده حکایت از نمایشگر بزرگتر دارد. خبر منتشر شده از سوی Nikkie مطابقت با پیش‌بینی‌های آقای مینگ چی کو «تحلیل‌گر محصولات اپل» دارد.

در این خبر آمده که گوشی آیفون 8 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی اولد است و در کنار این گوشی دو مدل جدید آیفون 7 اس (iPhone 7s) با نمایشگر 4.7 اینچی و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7s Plus) با نمایشگر 5.5 اینچی سال جاری میلادی به بازار خواهند آمد. این دو مدل آخر ذکر شده کماکان از پنل‌های LCD استفاده می‌کنند. به علاوه آقای کو پیش‌بینی کرده بود که مدل‌های آیفون 2018 دارای پنل‌های اولد هستند که با این خبر در تطابق کامل است.شایعات اخیر، استفاده کردن آیفون 8 از نمایشگر 5.8 اینچی را بی‌معنا دانسته بودند زیرا تنها 5.1 الی 5.15 اینچ از نمایشگر کاربردی خواهد بود و مابقی این نمایشگر توسط دکمه‌های مجازی اشغال خواهد شد. این ویژگی جدید باعث می‌شود تا نمایشگر لبه به لبه گوشی را بگیرد. به علاوه آقای کو اعلام کرده بود که آیفون 8 دارای دوربین سلفی خارق‌العاده‌ای است که می‌تواند سلفی‌های 3 بعدی بگیرد و حتی با تشخیص صورت می‌تواند قفل دستگاه را باز یا بسته کند. قابلیت تشخیص چهره می‌تواند جایگزینی برای سنسور اثر انگشت در گوشی‌ آیفون 8 باشد.

آژانس خبری Nikkie در گزارش خود اعلام کرد نمایشگر بزرگتر باعث می‌شود که متوسط قیمت این گوشی بالاتر برود و نزدیک به 700 دلار آمریکا در بیاید. بعضی از خبرگزاری‌ها قیمت این گوشی لوکس را حدود 1000 دلار تخمین زده‌اند. در آخر باید بگوییم که قیمت آیفون 8 بستگی به فناوری‌های تعبیه شده در آن و ویژگی‌هایش دارد، با این وجود همیشه قیمت محصولات اپل یک سر و گردن از رقبا بالاتر بوده است پس نباید انتظار گوشی ارزان قیمت را از این کمپانی داشت.

دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *