ماه پیش سونی اعلام کرد که بر روی به روزرسانی شماره 5 پلی‌استیشن 4 کار می‌کند و بتای آن از ماه آگوست در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این تنها صحبت‌های سونی درباره به روزرسانی بزرگ بعدی پلی‌استیشن 4 بود و هیچ اطلاعاتی رسمی دیگری از تغییراتِ این به روزرسانی و بهبودهایی که ایجاد می‌کند منتشر نشده است. حالا به نظر می‌رسد که اطلاعاتی در مورد به روزرسانی به بیرون درز پیدا کرده است.

سایت یوروگیمر ادعا می‌کند که اطلاعاتی در مورد به روزرسانی به دست آورده است. شما بعد از نصب این به روزرسانی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو، قادر خواهید بود که به صورت زنده بازی کردن خود را با 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p بر روی توییچ استریم کنید. همچنین از این پس می‌توانید هر کسی را در شبکه پلی‌استیشن دنبال کنید و این امر دگر به افراد خاصی مثل سازنده‌ها محدود نیست. این قابلیت چند وقتی است که برای دارندگان ایکس‌باکس وجود دارد و از توییتر الهام گرفته شده است. از این رو شما می‌توانید افرادی که در لیست دوستانتان قرار ندارند را نیز دنبال کنید. البته اگر شما دوست ندارید که اعمال شما برای دیگران مشخص شود می‌توانید در تنظیمات شبکه این مشکل را حل کنید.

این تغییرات با این که کوچک هستند ولی از به وجود آمدن آن‌ها استقبال می‌کنیم. همچنین از این پس به اطلاعیه‌ها و وضعیت دانلود و آپلود اطلاعات از طریق Quick Menu می‌توان دسترسی پیدا کرد؛ اگر دکمه پلی‌استیشن بر روی کنترل خود را برای چند ثانیه نگه دارید به این منو منتقل خواهید شد و دیگر برای چک کردن این موارد نیاز نیست به منوی اصلی بروید.

علاوه‌بر این بعد از انتشار این به روزرسانی گزینه‌های بیشتری در اختیار والدین قرار خواهد گرفت تا بر روی فعالیت‌های فرزندان خود در شبکه پلی‌استیشن نظارت کنند و به بعضی از این گزینه‌ها از طریق پی‌سی و گوشی‌های هوشمند می‌تواند دسترسی پیدا کرد.

همچنین انتظار می‌ رفت که این به روزرسانی تغییراتی را نیز برای سرویس PlayStation Now به همراه داشته باشد ولی هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *