نسخه ماه سپتامبر مجله Game Informer هم‌اکنون در‌ دسترس قرار گرفته و بخش اصلی آن درباره بازی Call of Duty: WWII است.

در این مجله به بخش‌ها و زوایای مختلف این بازی مورد انتظار نگاهی شده و اطلاعاتی از بعضی از مراحل بخش داستانی بازی بیان شده است.

یکی از این مراحل «لانه گرگ» (The Wolf’s Den) نام دارد که بازیکن در حالی که خود را در لباس نازی‌ها مخفی کرده به پایگاه آلمانی‌ها حمله می‌کند. شما در این مرحله وظیفه دارید که با سرباز‌های آلمانی صحبت کنید و حرف‌های درست بزنید تا باعث شکاک شدن آن‌ها نشوید.

Game Informer درباره این مرحله گفت :

تجربه این عملیات مخفی از سایر مراحل بازی Call of Duty: WWII متفاوت بوده و دارای ابزار و تکنیک‌های یگانه برای موفقیت در این عملیات مرگبار است.

بخش داستانی بازی در سراسر اروپا اتفاق می‌افتد. مرحله اول بازسازی عملیات هجومی D-Day در ساحل اوماها و منطقه نورماندی است. طبق گفته Game Informer این مرحله از بازی حس و حال فیلم Saving Private Ryan را به بازیکن انتقال می‌دهد (آن فیلم با یک صحنه هیجانی و دراماتیک در ساحل شروع می‌شود) و همچنین دارای درگیری شدید با یک سرباز دشمن است.

از دیگر مراحل بازی می‌توان به عملیات کبرا (حرکت متفقین به سمت فرانسه)، عملیات قطار (که شما باید به کمک نیروهای انگلیسی یک قطار آلمانی را متوقف کنید) و عملیات جنگل هورتگن (جایی که در راه برلین باید از رودخانه راین گذر کنید) اشاره کرد.

بازی Call of Duty: WWII

همچنین در این مصاحبه، رئیس استودیو اسلج‌همر آقای «مایکل کاندری» (Michael Condrey) درباره وجود نشان نازی‌ها در بازی Call of Duty: WWII صحبت کرد. او گفت که آن‌ها هنگام ساخت بازی با این موضوع بسیار درگیر بودند اما سرانجام تصمیم گرفتند که این نشان (که Swastika نام دارد) فقط در بخش داستانی بازی باشد و در بخش چند نفره و زامبی اثری از آن دیده نشود. او گفت :

برای ما مهم بود که تعادلی بین واقعیت بازی با آن دوره و اتفاقات تلخ آن مانند نسل‌کشی که نازی‌ها انجام دادند، وجود داشته باشد. ما باید به آن اتفاقات احترام بگذاریم ولی باید این را بدانیم که این بازی جهت سرگرمی ساخته شده و قصد آن بی‌احترامی به کشته‌شدگان آن اتفاقات نیست. پس ما در بخش داستانی که شرح واقعیت و اتفاقات تلخ آن دوره هست نشان نازی‌ها را قرار دادیم، اما در بخش چند‌ نفره، بخش زامبی و فضای اجتماعی که چند نفر با هم بازی می‌کنند همچین کاری درست به نظر نمی‌آمد.

بازی Call of Duty: WWII در 3 نوامبر (12 آبان) برای پلی‌استیشن4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. نسخه بتا بازی در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) برای پلی‌استیشن4 در درسترس خواهد بود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *