به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers، یک بحث بین دو بازیکن رقابتی Call of Duty باعث شد فردی در کانزاس بدلیل اطلاعات دروغینی مبنی بر گروگان‌گیری این فرد، توسط پلیس کشته شود.

این مسمومیت و رفتار نابالغانه‌ی افراد در بازی‌های چندنفره یکی از مشکلات جامعه‌ی بازی‌ها است و شرکت‌ها همیشه سعی می‌کنند یک محیط سالم برای بازی فراهم کنند در حالی که برخی بازیکنان هدف نابود کردن تجربه‌ی دیگران را دارند. حال این نوع رفتار باعث شد جان فردی در ایالات متحده گرفته شود.

دیروز دو بازیکن Call of Duty در یک لابی با یکدیگر ملاقات کرده و باهم سر مبلغی شرط‌بندی کردند. بعد از پایان مچ، با یکدیگر شروع به دعوا کردند و بالاخره یکی از آن‌ها تصمیم گرفت گزارش دروغی مبنی بر گروگان‌گیری فرد دیگر به پلیس بدهد اما ماجرا زمانی ناراحت‌کننده می‌شود که آدرس آن شخص کاملا فیک و برای فردی به نام “اندرو فینچ” 28 ساله که پدر دو بچه بود، بوده است.

بازیکنی که تصمیم گرفت این‌کار را انجام دهد آدرس فیک کاربر را به پلیس گزارش کرده و ادعا کرد که این فرد زن و بچه‌اش را گروگان گرفته است. پلیس به محل اعزام شد و به محض دیدن فینچ به او شلیک کرده و او را کشتند. همچنین، بازیکن معروف Call of Duty یعنی FaZe از کلن ZooMaa محل زندگی و اکانت توییتر کاربری که این گزارشات را می‌دهد به اشتراک گذاشت. این کاربر قبلا نیز سعی داشت در تورنومنت‌های رسمی چنین کاری انجام دهد.
پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *