انتشار اولین تریلر انیمه جدید Blade Runner

در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو اولین تریلر سریال انیمه‌ای Blade Runner: Black Lotus پخش شد.

انیمه Blade Runner: Black Lotus (بلید رانر: بلک لوتوس) محصول Adult Swim (ادالت سوییم) و Crunchyroll (کرانچی‌رول)، جدیدترین عضو مجموعه بلید رانر به حساب می‌آید. به‌تازگی و در جریان رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو، اولین تریلر انیمه بلید رانر: بلک لوتوس پخش شده است. داستان این انیمه مانند اکثر آثار دنیای Blade Runner در شهر لس‌آنجلس اتفاق می‌افتد و ماجراهای داستان این انیمه در سال ۲۰۳۲ روی می‌دهند. بر این اساس، داستان انیمه مذکور به لحاظ زمانی بین اولین فیلم بلید رانر و فیلم Blade Runner 2049 جریان خواهد داشت؛ داستان اولین فیلم بلید رانر در سال ۲۰۱۹ و داستان دنباله این فیلم سایبرپانکی در سال ۲۰۴۹ جریان داشته‌اند.

سریال انیمه‌ای Blade Runner: Black Lotus درباره شخصیتی به نام الی است. او به‌نظر یک ریپلکنت‌ است که با هدفی خاص و با قدرت‌هایی ویژه خلق شده است. گویا این شخصیت در دنیای انیمه مذکور با نام بلک لوتوس شناخته می‌شود، همچنین به‌نظر می‌رسد او موفق شده از دست خالق خود بگریزد. او در اولین تریلر انیمه مذکور در حال فرار کردن و تعقیب و گریز و مبارزه دیده می‌شود. محتمل است حداقل یکی از کسانی که وی را تعقیب می‌کند، یک بلید رانر باشد.

لوگوی سریال Blade Runner

از هنرپیشه‌های حاضر در این سریال می‌توان به جسیکا هنویک، برایان کاکس، وس بنتلی و استفان روت یاد کرد. کارگردانی این سریال ۱۳ قسمتی برعهده شینجی آراماکی و کامیاما است. مسئولیت‌های بصری این سریال برعهده شرکت‌ Sola Digital Art (سولا دیجیتال آرت) بوده است. شرکت Alcon Entertainment (سرگرمی‌های آلکون) نیز یکی از تهیه‌کننده‌های بلید رانر: بلک لوتوس محسوب می‌شود.

همچنین شینیچیرو واتانابه، کارگردان مشهورِ سریال‌های انیمه‌ایِ Cowboy Bebop (کابوی بیباپ) و Samurai Champloo (سامورایی چامپلو) و Carole & Tuesday (کارول و تیوزدی) یکی از تهیه‌کننده‌های سریال بلید رانر: بلک لوتوس محسوب می‌شود، البته او عضو تیم تهیه‌کننده‌های اجرایی نیست، بلکه همکاری وی متمرکز بر بخش خلاقیت‌مبنای این سریال خواهد بود. سریال Blade Runner: Black Lotus در پاییز سال جاری از شبکه‌های ادالت سوییم و کرانچی‌رول پخش خواهد شد. اولین تریلر انیمه بلید رانر: بلک لوتوس را در یوتیوب تماشا کنید.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *