در مطلب امروز می‌خواهیم بازی Pirates of the Caribbean که محصول Joycity می‌باشد و از سال 1994 مشغول به ساخت و نشر بازی‌های متنوع با ژانرهای مختلف است را در هات اپ نیوز برای شما معرفی کنیم.

Joycity با تولید بازی Freestyle که اولین بازی آنلاین ورزشی PC در کُره بود، به یکی از شاخص‌ترین نسل اولی‌های شرکت‌های بازی‌سازی در کُره تبدیل شد.

بازی Pirates of the Caribbean

با تولید بازی‌های دیگر از همین سری مانند Freestyle2 و Freestyle Football این شرکت لقبِ خانه بازی‌های ورزشی را از آنِ خود کرد و در سال‌های اخیر نیز مشغول تولید و ریلیز بازی‌های اکشن و شوتینگ شده است.

اگر خاطرتان باشد قبلا هم بازی GUNSHIP BATTLE SECOND WAR و بازی Oceans & Empires را از این مجموعه حضورتان معرفی کرده‌ایم.

Joycity برای جلو افتادن از رقیبانش در تلاش است که در همه پلتفرم‌ها از قبیل PC آنلاین، موبایل، کنسول و واقعیت‌مجازی، بهترین بازی‌ها را تولید کند و رشد چشم‌گیر خود را به همه دنیا نشان دهد.

بازی Pirates of the Caribbean

دزدان دریایی کارائیب، ساخت گور وربینسکی و راب مارشال است که در سال 2003 اولین قسمت این فیلم روی پرده سینماها رفت و اکنون که در سال 2017 قرار داریم، قسمت پنجم این فیلم در حال ساخت می‌باشد.

بدیهی است که بازی Pirates of the Caribbean از این فیلم ایده گرفته است و تمام شخصیت‌های فیلم را در این بازی خواهید دید. داستان فیلم در دریای کارائیب رخ می‌دهد و ماجراهای تعدادی دزد دریایی را روایت می‌کند.

موضوع فیلم اول چگونگی آشنایی چند دزد دریایی به نام‌های جک اسپارو و الیزابت سوآن و ویل ترنر با هم بود.

بازی Pirates of the Caribbean

در فیلم دوم Jack Sparrow به کاپیتان سختگیری به نام دیوی جونز بدهکار است و با کمک ویل ترنر و الیزابت سوآن سعی به کنترل جونز می‌گیرند ولی در پایان فیلم در زندان جونز که یک جزیره گمشده‌ است زندانی می‌شود.

در فیلم سوم جک اسپارو به کمک دوست دیرینه‌اش باربوسا و الیزابت و ویل بازمی‌گردد و باهم تلاش می‌کنند تا جلوی دشمنان دزدان دریایی بایستند.

بازی Pirates of the Caribbean

بازی Pirates of the Caribbean و اقیانوس تحت فرمان شما!

اکنون به سراغ بازی Pirates of the Caribbean می‌رویم که شما را کاپیتان لنگرگاه دزدان دریایی خواهد کرد. شما برای حکمرانی اقیانوس‌ها لازم است که از بدنام‌ترین غارتگران دنیا دعوت کنید تا به شما ملحق شوند!

بعد از اینکه وارد بازی شدید خواهید توانست کاراکتر دلخواه و نام خود را مشخص کرده و وارد قسمت اصلی بازی شوید.

در این قسمت وارد شهر خود خواهید شد و فردی به نام Joshamee Gibbs به شما آموزش‌هایی برای انجام بازی و آشنایی با قسمت‌های مختلف می‌دهد.

آموزش‌هایی مانند ساختن کشتی و باز کردن قسمت‌های مختلف شهر و چگونگی حمله به دیگر دزدان دریایی! با تپ کردن روی Gibbs برای شما کاری که در نظر گرفته است را مشاهده خواهید کرد.

توجه داشته باشید در بازی Pirates of the Caribbean شما می‌توانید قسمت‌های مختلف شهر خود را آپگرید و قسمت‌های جدید شهر را باز کنید.

شما باید دروازه شهر را مستحکم کرده تا در مقابل حمله دشمنان بتوانید از شهر خود محافظت کنید و غارت نشوید. ناوگان‌های جدید بسازید و آن‌ها را بروز کرده تا با قدرت بیشتری به مبارزه با دشمن بروید.

با حمله به بقیه دزدان دریایی، به یک کاپیتان افسانه‌ای تبدیل شوید!

برای مهلک‎ترین حمله‌ها خودتان را آماده کنید! اتحاد خودتان را تشکیل دهید یا به اتحادهای دیگر ملحق شوید تا با کمک دوستانتان بتوانید از مبارزه با موجودات عجیب و غریب و خطرناک دریایی، جانِ سالم بدر ببرید!

در حالت story بازی Pirates of the Caribbean می‌توانید در کنار کاپیتان‌های محبوبتان به ماجراجویی در بازی مشغول شوید.

با کاپیتان‌های دیگر اتحاد‌های شکست‌ناپذیر تشکیل دهید و بر اقیانوس فرمانروایی کنید. توجه داشته باشید در قسمت EPIC QUESTS می‌توانید قسمت‌هایی از فیلم و کاراکتر‌های دزدان دریایی کارائیب را ببینید.

قابل توجه همراهان همیشگی هات اپ نیوز اسم بازی بطور کامل با عنوان Pirates of the Caribbean : Tides of War در اپ‌ استور و پلی‌ استور قابل مشاهده می‌باشد.

شما می‌توانید بازی Pirates of the Caribbean را برای اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *