خانه تکنولوژی بنچمارک گلکسی اس 8 همراه با یک ویدیوی زنده از آن لو رفت

بنچمارک گلکسی اس 8 همراه با یک ویدیوی زنده از آن لو رفت

0

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای نمایش تلفن های هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 نداشت و قرار است گوشی های گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) طی مراسمی اختصاصی رونمایی شوند. اما ساعاتی پیش، بنچمارک گلکسی اس 8 همراه با یک ویدیوی زنده از آن لو رفت تا پیش از معرفی این گوشی های جدید، با پرچمداران آینده کره‌ای‌ها آشنا شویم.

این ویدیوی 5 ثانیه‌ای بسیاری از اطلاعات قبلی همچون حذف کلید فیزیکی هوم و انتقال سنسور اثر انگشت به بخش پشتی و سمت راست دوربین را تایید می‌کند. همچنین به‌نظر طراحی خوبی که بسیاری از کاربران در انتظار آن هستند سرانجام در گلکسی اس 8 (و البته نسخه پلاس) آن دیده خواهد شد.

بنچمارک گلکسی اس 8

بنچمارک گلکسی اس 8 ، تجهیز آن به اسنپدراگون 835 را تایید می‌کند

با عبور از ویدیو، به بنچمارک‌های گلکسی اس 8 و همین‌طور گلکسی اس 8 پلاس می‌رسیم که از طریق “GeekBench” در اختیارمان قرار گرفته است. شماره مدل “SM-G950U” درواقع همان گلکسی اس 8 است که این اطلاعات جدید از تجهیز آن به اندروید 7.0 نوقا خبر دارند که احتمالا تا ماه آینده و همراه با عرضه، به ورژن جدیدتر یعنی 7.1 تغییر خواهد کرد. در رابطه با تراشه، به‌نظر سامسونگ از اسنپدراگون 835 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.9 گیگاهرتزی همراه با 4 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد تا شاهد عرضه یکی از قدرتمندترین گوشی های سال 2017 میلادی باشیم.

در بنچمارک گلکسی اس 8 ، پردازنده این گوشی در حالت تک هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز 1916 و در حالت چند هسته‌ای نیز امتیاز 6011 را دریافت کرده است.

بنچمارک گلکسی اس 8

تصویر دیگر، بنچمارک دستگاهی با شماره مدل “SM-G955U” را نشان می‌دهد که درواقع همان گلکسی اس 8 پلاس بوده و از سخت افزار مشابه برادر کوچکتر خود بهره می‌برد. درواقع تنها تفاوت میان گلکسی اس 8 با نسخه پلاس، صفحه نمایش کوچکتر یعنی 5.8 اینچی نسبت به نمایشگر 6.2 اینچی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی در قیاس با باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی آن است. البته این مورد دور از انتظار هم نیست چراکه طبیعتا با بزرگتر شدن صفحه نمایش یک گوشی، باتری قدرتمندتری هم مورد نیاز خواهد بود. با در نظر گرفتن تمام این موارد، گلکسی اس 8 پلاس در تست تک هسته‌ای، امتیاز 1929 و در حالت چند هسته‌ای، امتیاز 6084 را کسب کرده است.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی این گوشی های جدید در تاریخ 29 مارس (9 فروردین)، شایعات و اخبار بیشتری از پرچمداران سامسونگ منتشر خواهد شد. درادامه می‌توانید ویدیوی 5 ثانیه‌ای جدید از گلکسی اس 8 را مشاهده کنید.

 

دانلود ویدئو

گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *