بر اساس شایعه جدیدی که توسط منابع چینی منتشر شده است، گوشی هوشمند «شیائومی می 6» احتمالاً در اواسط ماه بعد راهی بازار خواهد شد. در واقع در این شایعه، تاریخ 16 آوریل (27 فروردین) به عنوان تاریخ دقیق عرضه این گوشی، معرفی شده است.

البته در کنار تاریخ احتمالی عرضه «شیائومی می 6»، برخی مشخصات سخت‌افزاری این محصول نیز فاش شده که از آن جمله می‌توان به چیپ پردازشی اسنپدراگون 835 اشاره کرد. در واقع اگر این موضوع صحت داشته باشد، «شیائومی می 6» اولین گوشی هوشمند چینی خواهد بود که به این چیپ مجهز می‌شود.

همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی 5.2 اینچی از نوع LCD خواهد بود که با یک شیشه 2.5D پوشیده شده است. بدنه سرامیکی و دوربینی مشابه با دوربین به کار رفته در گوشی «اکسپریا ایکس زد پریمیوم» سونی، از دیگر ویژگی‌های احتمالی «شیائومی می 6» می‌باشند.

در مورد قیمت این محصول نیز باید گفت، در شایعات اخیر اشاره شده که نسخه استاندارد «شیائومی می 6» با قیمت 1,999 یوان (تقریباً 290 دلار) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، در حالی که مدل پیشرفته‌تر آن (با حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و بدنه سرامیکی) قیمتی در حدود 2,500 (معادل 365 دلار) خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *