خانه ورزش اخبار ورزش شجاع و اشتباهات باورنکردنی/ از پرسپولیس تا پرسپولیس

شجاع و اشتباهات باورنکردنی/ از پرسپولیس تا پرسپولیس

0

زمانی که شجاع خلیل‌زاده پس از انتقال از مس کرمان به سپاهان رو به روی عادل فردوسی‌پور قرار گرفته بود، در برنامه نود این ادعا را مطرح کرد که هیچ بازیکنی نمی‌تواند روی سرش ضربه اول را بزند. اتفاقی که از همان روزها نشان داد شجاع اعتماد به نفس بالایی دارد. اعتماد به نفسی که بعدها کار دستش داد.

شجاع این سال‌ها معمولا در هر فصل یکی دو اشتباه تاثیرگذار در کارنامه‌اش ثبت کرده است. به خصوص از زمانی که مشخص شد قصد حضور در پرسپولیس را دارد، حساسیت‌ها روی فوتبال او بیشتر هم شد. خلیل‌زاده که قبلا مقابل پرسپولیس اشتباهات تاثیرگذاری انجام می‌داد، در دومین هفته‌ای که پیراهن پرسپولیس را پوشید هم گاف داد. شجاع روز قبل روی تنها گل تراکتورسازی، تاثیر مستقیم داشت. مدافع پرسپولیس توپ را به نوری پاس داد تا تراکتورسازی بازی را به تساوی بکشاند. به همین بهانه اشتباهات تاثیرگذار خلیل‌زاده در چند فصل اخیر را مرور می‌کنیم.

راه آهن – سپاهان / در اولین فصل حضور شجاع خلیل‌زاده در سپاهان، زمانی که رحمان احمدی ۳۶۲ دقیقه دروازه‌اش بسته مانده بود شجاع با یک پاس به عقب عجیب، گلر تیمش را هم غافلگیر کرد تا علی علیپور دروازه این تیم را باز کند.

سیاه جامگان – تراکتورسازی / شجاع خلیل‌زاده نزدیک‌تر از مهاجم حریف به دروازه خودی بود. ولی پیش از اینکه توپ ارسالی را دفع کند، مهاجم حریف او را دور زد تا سیاه‌جامگان در وقت‌های اضافه، امید تراکتورسازی را برای کسب سهمیه آسیایی کمرنگ کند.

ماشین‌سازی – سپاهان / توپی که جلوی پای شجاع بود، آن‌را دفع نکرد تا بازیکن از پشت سر او به توپ برسد و از شجاع جلو بزند. در نهایت همین توپ وارد دروازه سپاهان شد.

سپاهان – پرسپولیس / شجاع که ابتدای آن فصل قرار بود به پرسپولیس برود ولی قرارداد با سپاهان، مانع از این انتقال شد روز پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. خلیل‌زاده روی گل دوم پرسپولیس در حالی که توپ پشت او قرار داشت، اقدام به یارگیری با بازیکن پرسپولیس کرده بود. زمانی هم که متوجه این اتفاق شد، تکلش کارساز نشد تا همین توپ تبدیل به گل شود. روی گل سوم پرسپولیس هم سانتر ارسالی عالیشاه، از جلوی سر شجاع رد شد. ولی مدافع سپاهان سرش را از جلوی توپ دزدید و پرسپولیس سومین گلش را هم زد.

پرسپولیس – تراکتورسازی / آخرین اشتباه شجاع خلیل‌زاده هم این بار در لباس پرسپولیس رقم خورد. شجاع توپ را به محمد نوری پاس داد تا فرزاد حاتمی مهاجم تراکتورسازی بازی را به تساوی بکشاند.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *