خانه ورزش اخبار ورزش گل محمدی: هواداران به همه آنهایی که تنهایمان گذاشتند، درس بزرگی دادند

گل محمدی: هواداران به همه آنهایی که تنهایمان گذاشتند، درس بزرگی دادند

0

یحیی گل محمدی در گفتگویی با خبرنگار سایت نود درباره مسائل مختلفی پیرامون تیمش صحبت کرد. گل محمدی در ابتدا درباره دیدار با استقلال و شکست برابر این تیم گفت:

همه دیدند مستحق شکست نبودیم. استقلال تهران روی یک شوت از راه دور به گل رسید و چندان موقعیت دیگری نداشت. به جز یکی دو صحنه آنها نتوانستند به دروازه ما نزدیک شده و خطرآفرین باشند، اما همه دیدند که تراکتورسازی چه فرصت های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما هم تیر دروازه مانع به گل رسیدن ما شد و هم کم دقتی در زدن ضربات آخر. اینکه تیم خوب بازی می کند و نمایش خوبی دارد می تواند امیدوار کننده باشد. استقلال این بازی را برد اما ما هم می توانستیم برنده باشیم. فوتبال همین است گاهی به حقت نمی رسی و گاهی هم شانس با تیم شما یار است. ما امیدوارانه به بازی های آینده نگاه می کنیم و هرگز ناامید نمی شویم. در این بازی شایستگی کسب ۳ امتیاز را داشتیم.

گل محمدی رفتار هواداران تیمش بعد از بازی را بسیار تحسین کرد و در این باره اظهار داشت:

مهمترین اتفاق این بازی واکنش هواداران بعد از بازی بود. در شرایطی که تراکتورسازی هر سه بازی خود را باخته و هنوز امتیازی کسب نکرده، تشویق چندین دقیقه ای هواداران بعد از بازی، و ماندن در ورزشگاه و حمایت از تیم شان واقعاً تحسین برانگیز است. آنها درس بزرگی به همه دادند؛ به همه آنهایی که در این مدت تراکتورسازی را تنها گذاشتند و به این تیم کم لطفی کردند. هواداران تراکتورسازی مثل کوه پشت تیم شان هستند. آنها درک خوبی از فوتبال دارند و وقتی که می بینند تیم خوب بازی می کند و با بدشانسی از کسب امتیاز بازمانده و با محرومیت از جذب بازیکن هم مواجه است، تیم را تنها نگذاشته و اینگونه پرشور، صادقانه و خالصانه از تیم شان حمایت می کنند. باید قدر این هواداران را بدانیم.

وی در ادامه افزود:

من قبل از سرمربی تراکتورسازی شوم، بازیکن این تیم بودم و بارها دیده ام که وقتی تیم می بازد، یا بازیکنی موقعیتی را خراب می کند یا تیم گل می خورد، آنها شعار عیبی یوخ را سر می دهند. واقعاً انتظار نداشتم بعد از باخت سوم اینگونه برای دقایق طولانی ما را تشویق و از ما حمایت کنند. به آنها دست مریزاد می گویم و قول می دهیم برای سربلندی تراکتورسازی و همه آذری زبان های بامعرفت تلاش کنیم. هواداران می دانند که ما چه مشکلاتی داریم و با وجود این مشکلات چه فوتبالی را ارائه می کنیم. سخت تلاش خواهیم کرد تا این محبت آنها را جبران کنیم. امیدوارم خیلی ها از رفتار درس بگیرند و تراکتورسازی را تنها نگذارند و در راستای حل مشکلات این تیم تلاش کنند.

 

یحیی گل محمدی در خصوص حضور سردار آجرلو در رختکن تراکتورسازی بعد از بازی هم گفت:

آقای آجرلو به رختکن آمدند و به بازیکنان خسته نباشید گفتند. ایشان هم دیدند که چه فوتبالی بازی کردیم و چه موقعیت هایی را از دست دادیم و استقلال چگونه به برد رسید. این رفتار باشگاه به بچه ها قوت قلب و دلگرمی می دهد. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و پاسخ خوبی به این حمایت ها بدهیم.

یحیی گل محمدی در خصوص آمار خوبی که در دیدار با تیم استقلال دارد، اینگونه اظهار نظر کرد:

در این چند سال با تیم های نفت تهران، ذوب آهن و پرسپولیس نتایج خوبی مقابل استقلال گرفته ایم؛ این محصول زحمات همه بچه ها و حمایت هواداران بوده است. در فوتبال یک روز برنده می شوی و یک روز هم نمی توانی پیروز شوی. امیدوارم امسال بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم. من زیاد به آمار و ارقام و گذشته فکر نمی کنم، چیزی که اهمیت دارد حال است و آینده. در این چند سال پیروزی های خوبی مقابل استقلال و پرسپولیس به دست آورده ام اما همه آنها مربوط به گذشته است و باید به فکر حال و آینده بود. در تراکتورسازی هم امیدوارم بتوانم با تلاش و کمک همکارانم، حمایت باشگاه و اتحاد و همدلی بین بازیکنان و هواداران نتایج خوبی را کسب کنم.

یحیی گل محمدی در خصوص اینکه مصدومیت بازیکنانش تا چه اندازه روی عملکرد تیم تأثیر گذاشته، گفت:

ما خیلی امیدوار بودیم که سه بازیکن آزاد جذب کنیم. این چیزی بود که پیش از توافق به من گفته شد و باشگاه هم خیلی امیدوار بود اما فیفا با این امر مخالفت کرد و ما از جذب ۳ بازیکن آزاد هم محروم شدیم. در این شرایط اخباری، آقایی و شفیعی که هر سه از مهره های اصلی تیم بودند را از دست دادیم که همه دلایل جدایی آنها را می دانند. و هادی محمدی هم مصدوم شده و نمی تواند ما را همراهی کند و مصدومیت او طولانی خواهد بود. خوشبختانه مشکل سینا عشوری حل شد اما پس از حل مشکلاتش، او هم مصدوم شد و در یکی دو بازی آینده هم نمی تواند بازی کند. عارف آقاسی هم دچار مصدومیت شده و در کنار ما نیست. همه این نفرات جز بازیکنان دفاعی تیم ما هستند. اینکه تیمی پنج شش بازیکن ثابت دفاعی خود را از دست بدهد و نتواند بازیکنی را جذب کند، اتفاق بسیار تلخی است و کار را بسیار بسیار دشوار می کند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه بر تلاش و سختکوشی در این شرایط تأکید کرد و گفت:

باید با این شرایط بسازیم و تا نیم فصل حق جذب بازیکن نداریم، اما انشاله نیم فصل بازیکنان خوبی جذب خواهند شد و تیم تقویت می شود. مهم این است که در این نیم فصل بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. هنوز بازی های زیادی مانده و می توانیم جبران کنیم. به حمایت هواداران امید داریم و آنها با حمایت خود ما را به پیش خواهند برد. معتقدم که با یک برد فشار روحی روانی از روی تیم برداشته می شود. شاید دلیل اینکه این همه فرست های خوب گلزنی از دست می رود، همین فشار روحی و روانی باشد. آنها می خواهند برای سربلندی تیم گل بزنند اما می بینیم که یک فرصت خوب گلزنی به راحتی از دست می رود. کم دقتی، فشار روحی و روانی و بدشانسی عامل از دست رفتن موقعیت های ما بوده است.

مربی سابق ذوب آهن و نفت تهران تیمش را بسیار بدشانس خواند و در این باره بیان کرد:

مقابل استقلال خوزستان تیم برتر میدان بودیم اما در دقیقه ۹۰ روی یک اشتباه گل خوردیم. در بازی با پرسپولیس هم همین اتفاقات افتاد و موقعیت های خوبی داشتیم. بازی با استقلال هم اوج بدشانسی ما بود. تراکتورسازی را به معنای واقعی کلمه بدشانس می دانم اما اینها دلیل نمی شود و باید کاری کنیم که کار به اما و اگر بکشد. باید کاری کنیم که هیچ چیز مانع کسب پیروزی و امتیاز نشود. اگر دقت کنید تراکتورسازی در این سه بازی بیش از ۱۵ موقعیت گل داشته است. کمتر تیمی این همه خلق موقعیت داشته است. ما در فاز حمله خوب کار می کنیم و در فاز دفاع هم با یک اختلاف بازیها را واگذار کرده ایم.

گل محمدی با ابراز امیدواری از آینده تیمش، نوید روزهای خوبی برای تراکتورسازی را می دهد:

این بدشانسی ها یک روز از سر تیم برداشته می شود. باز هم تأکید می کنم که با یک برد فشار روحی و روانی از تیم کم می شود. شما خواهید دید که همین موقعیت ها به گل تبدیل خواهد شد. بازیکنان با فشار روحی و روانی مواجه هستند و باید آنها را حمایت و کمک کرد. حمایت هواداران این مشکل را حل می کند. به آینده تراکتورسازی خیلی امیدوارم و باید تا نیم فصل با سختکوشی و تلاش و همدلی و درایت کار را پیش ببریم.

یحیی گل محمدی در خصوص اینکه در نیم فصل در چه پست هایی بازیکن جذب خواهد کرد، گفت:

از الان نمی توان در این خصوص اظهارنظر کرد. در برخی پستها نیاز مبرم به جذب بازیکن داریم. در نیم فصل در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

گل محمدی در خصوص دیدار هفته آینده برابر نفت تهران گفت:

شاید تصور شود این بازی خانگی است و با توجه به شرایط نفت، بازی آسانی داریم اما بازی با نفت تهران بسیار دشوار خواهد بود. نفت در بسیاری از پستها بازیکنان خوب و با تجربه ای دارد. نباید چیزی را به اما و اگر بسپاریم، باید با تمام وجود بازی کنیم. بعد از هفته پنجم فرصت خوبی داریم تا روی برخی مسائل کار کنیم.

یحیی گل محمدی در خصوص انتقاداتی که از دروازه بان جوان تیمش می شود، گفت:

فرزین گروسیان اتفاقاً بد کار نکرده و می بینید که گل های زیادی نخورده است. البته کمی بدشانسی هم آورده است. او دروازه بان خوبی است و می تواند به تیم کمک کند. هواداران هم این مسئله را می دانند. در اینجا باید از کار خوب مهدی کیانی یاد کنم که بازوبند را به فرزین داد و با این کار به او روحیه داد. فرزین باید خودش را باور کند. از نظر ما او گلری است که می تواند کار را جمع کند. باید به او دلگرمی بدهیم و می دانم که او در ادامه مسابقات بهتر از این خواهد شد.

گل محمدی در پایان هم گفت:

آینده تراکتورسازی بسیار روشن است. تراکتورسازی فوتبال خوبی بازی می کند. سخت تلاش می کنیم که بتوانیم هواداران را سربلند کنیم. باز هم از آنها سپاسگزاری کرده و دست تک تک آنها را می بوسم. به این رفتار هواداران که پس از ۳ شکست تیم شان را اینگونه تشویق کردند، افتخار می کنم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *