تنها دو روز به پایان مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 زمان باقی است و در دیدارهای روز گذشته نیز سه تیم از براکت پایینی با شکست مقابل حریفان از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شدند. از اتفاقات مهم روز چهارم می‌توان به اعلام برندگان مسابقه‌ی فیلم کوتاه، برگزاری مسابقه‌ی AllStar و حذف تیم‌های محبوب Team Empire ،OG و Virtus.Pro از مسابقات اشاره کرد. در این مطلب نگاهی به نتایج روز چهارم از مرحله‌ی اصلی خواهیم داشت پس با زومجی همراه باشید.

Dota 2

تیم Team Liquid در دیدار نخست این روز در براکت پایینی به مصاف Team Empire رفت و با دو پیروزی مقتدرانه و کسب نتیجه‌ی ۰-۲ به کار رقیب خود پایان داد و به این ترتیب خود را به عنوان رقیب بلامنازع تیم Virtus.Pro در دیدار بعدی معرفی کرد. تیم Team Empire نیز که بازی‌های زیبایی را تا این روز از مسابقات به نمایش گذاشته بود، در چهارمین روز از مرحله‌ی اصلی حذف شد و با دریافت مبلغ ۶۰۲ هزار و ۶۴۰ دلاری به خانه بازگشت.

در بازی نخست این دیدار، باری دیگر شاهد انتخاب هیروی Keeper of the Light برای Gh از Team Liquid بودیم و در طرف مقابل هم هیروهایی نظیر Bounty Hunter و Batrider به منظور حذف Kotl از نبردها به چشم می‌خورد. در این دیدار بازیکن مهمان Team Empire با انتخاب هیروی Weaver و نمایش دلنشین خود تعادل خوبی را تا اواسط بازی برقرار ساخته بود؛ ولی درست از زمانی که Miracle- و Gh آیتم‌های Dagon و Aghanim’s Scepter را خریداری کردند بازی در مسیر جدیدی قرار گرفت و Team Liquid با در دست گرفتن بازی و درخشش MATUMBAMAN در نقش هیروی Broodmother توانست اولین بازی را به نفع خود به پایان برساند.

در بازی دوم شاهد انتخاب هیروی Huskar و Oracle برای Team Liquid با بازی Miracle- و KuroKy بودیم و از طرف مقابل هم هیروی Anti-Mage برای Resolut1on پیک شد. در لحظات اولیه‌ی این دیدار Team Liquid با تمام قوا برای ناکام گذاشتن Anti-Mage برای دسترسی به آیتم‌های اصلی تلاش کرد، ولی تا حد زیادی در این امر موفق ظاهر نشد. از اواسط بازی به بعد Team Liquid تسلط بیشتری به نقشه یافت و در نبردهای تیمی زیادی به پیروزی رسید. در این میان Resolut1on با مشاهده‌ی این وضعیت، نبردهای تیمی را رها کرد و به تنهایی تاور میانی و بالایی Team Liquid را از بین برد. در انتهای بازی نیز Team Empire با استفاده از Smoke یک درگیری ۴ به ۵ را کنار روشان آغاز کرد که نتیجه‌ای برای این تیم در بر نداشت و Team Liquid با گرفتن سه Kill برای به‌دست آوردن Aegis of the Immortal اقدام کرد. Team Liquid پس از به‌دست آوردن Agies به لاین بالایی رفت و پس از نابود کردن کامل این لاین به خط میانی بازگشت و با به‌دست آوردن Mega Creep به یک پیروزی شیرین دست یافت. Team Empire با شکست در دیدار فوق با دریافت جایزه‌ی خود راهی خانه شد و Team Liquid نیز به آخرین دیدار روز چهارم راه یافت تا مقابل تیم Virtus.Pro به رقابت بپردازد.

Dota 2

در دیدار دوم این روز، تیم OG مقابل تیم LGD Gaming قرار گرفت و در این دیدار حساس و تماشایی با نتیجه‌ی ۲-۰ مغلوب حریف چینی خود شد و به این ترتیب با دریافت جایزه‌ی ۶۰۲ هزار و ۶۴۰ دلاری راهی خانه شد.

در دیدار اول رقابت نفس‌گیر و حساسی را میان دو تیم شاهد بودیم؛ به طوری که سطح XP و Net Worth دو تیم تا دقایق انتهایی بازی بسیار نزدیک به هم بود و این موضوع در کمتر مسابقه‌ای دیده می‌شود. در این بازی هیروهای Phantom Lancer و Magnus برای تیم OG و Leshrac و Bristleback برای تیم LGD Gaming انتخاب شدند و نمایش زیبایی را از S4 با هیروی Magnus در طول بازی شاهد بودیم. این بازی نهایتا با اشتباهات فردی تیم OG و طی یک نبرد دلنشین به نفع LGD Gaming خاتمه یافت.

تیم OG در بازی دوم خود هیروی Magnus را به عنوان اولین انتخاب برگزید تا باری دیگر این هیرو را از دسترس eLeVen دور کند و از طرفی با استفاده از این هیرو نتیجه‌ی بازی را به نفع خود تغییر دهد. در این دیدار تیم OG هیروی Nyx Assassin را انتخاب کرده بود تا در نبردها مهره‌ی کلیدی حریف را حذف کند که با تدبیر تیم LGD Gaming و انتخاب هیروی Storm Spirit به نتیجه‌ای نرسید. تیم OG در این بازی برای تسلط به جنگل و از بین بردن منابع در دسترس تیم حریف تلاش زیادی کرد، ولی این تلاش‌ها نتیجه‌ی عکس داد و به ضرر این تیم تمام شد. هیروی Magnus شانس اصلی تیم OG برای پیروزی در این بازی به حساب می‌آمد، ولی با اشتباهات S4 و کار تیمی LGD Gaming در غیرفعال نگاه داشتن این هیرو ادامه‌ی بازی برای آنها سخت شد. این بازی نهایتا با فشار‌های بی‌امان تیم LGD Gaming و نمایش دلنشین Maybe در نقش هیروی Storm Spirit به پایان رسید و به این ترتیب تیم OG از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شد و تیم LGD Gaming به جمع پنج تیم برتر مسابقات پیوست.

Dota 2

تیم Virtus.Pro در آخرین دیدار روز گذشته مقابل Team Liquid قرار گرفت و نتیجه‌ی ۱-۲ به نفع Team Liquid باعث جدایی تیم VP از رقابت‌ها شد. تیم Virtus.Pro با دریافت جایزه‌ی یک میلیون و هشتاد و چهار هزار دلاری به کار خود پایان داد و راهی خانه شد و از طرف دیگر Team Liquid در جمع چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفت.

در بازی اول، Team Liquid هیروهایی نظیر Keeper of the Light و Lycan را برای Gh و MATUMBAMAN انتخاب کرد تا به سبک و سیاق خود به پیروزی دست یابد و در طرف مقابل هم تیم Virtus.Pro با انتخاب هیروی Bloodseeker و Necrophos تمام تلاش خود را برای دستیابی به پیروزی از همان دقایق ابتدایی به کار بست. در این بازی Virtus.Pro از تنها باراکس خود بیش از ۱۰۰ دقیقه دفاع کرد و با پیروزی در نبردی که به نظر آخرین نبرد بازی بود، راهی خط میانی شد؛ ولی با دفاع سه نفره‌ی Team Liquid مواجه شد و با شکست در نبرد آخر مغلوب تیم حریف شد.

در بازی بعدی شاهد پیک‌شدن هیروی Invoker برای Team Liquid بودیم که با بازی نه‌چندان جالب Miracle- در این نقش و نمایش جذاب No[O]ne در نقش هیروی Viper به سود تیم Virtus.Pro پایان یافت. در این بازی هیروهایی نظیر Faceless Void ،Dark Seer و Slardar نیز در جبهه‌ی Team Liquid حضور داشتند، ولی این تیم نتوانست به نفع مطلوب از آنها برای اجرای کمبوها بهره گیرد. با شکست Team Liquid در این بازی نتیجه‌ی ۱-۱ حاصل شد و به این ترتیب کار به بازی سوم کشیده شد.

تیم‌ها در بازی آخر با انتخاب هیروهای متفاوتی نسبت به دو بازی نخست کار خود را آغاز کردند و شاهد پیک‌شدن هیروی Faceless Void برای RAMZES66 و هیروی Anti-Mage برای Miracle- بودیم. بازی با کشته‌شدن Miracle- پیش از شروع تایمر کار خود را آغاز کرد و 9Pasha نیز با بازی تهاجمی خود در نقش Magnus لحظات خوبی را در این بازی رقم زد. در این بازی تیم Virtus.Pro درگیری‌های بسیاری را با پیروزی پشت سر گذاشت، ولی MinD_ContRoL با نابود کردن لاین بالایی تیم VP بازی را در مسیر تازه‌ای قرار داد و Team Liquid توانست با داشتن Aegis of the Immortal به لاین پایینی هجوم آورد. البته او به نتیجه‌ی دلخواه دست نیافت و با نمایش زیبای VP به عقب بازگشت. تیم Virtus.Pro پس از نابود شدن لاین بالایی تسلیم حریف نشد و حتی درگیری‌های بعدی را با پیروزی پشت سر گذاشت، ولی باقی ماندن این تیم در Base فرصت مناسبی را در اختیار Team Liquid قرار داد تا با پیروزی در یک درگیری ناگهانی نام خود را به عنوان برنده‌ی این دیدار ثبت کند. تیم Team Liquid با پیروزی در این دیدار به روز بعدی رقابت‌ها راه یافت و تیم Virtus.Pro نیز در روز چهارم مرحله‌ی اصلی به خانه بازگشت. جدول مرحله‌ی اصلی مسابقات پس از پایان روز چهارم در تصویر زیر قابل مشاهده است.

Dota 2

زمان برگزاری دیدارها در روز پنجم مرحله‌ی اصلی

روز پنجم از مرحله‌ی اصلی با دیدار میان تیم LGD Gaming و Invictus Gaming در براکت پایینی کار خود را آغاز خواهد کرد و در دیدار بعدی دو تیم LGD.Forever Young و Newbee از براکت پایینی به مصاف هم خواهند رفت. در دیدار نهایی این روز نیز تیم برنده‌ی دیدار اول مقابل Team Liquid در براکت پایینی قرار می‌گیرد و به این ترتیب دو تیم دیگر از مسابقات حذف خواهند شد. زمان برگزاری دیدارهای فوق در ادامه قابل مشاهده است:

دیدار براکت تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
اول پایینی LGD Gaming Invictus Gaming ۲۱:۳۰
دوم بالایی LGD.Forever Young Newbee ۰۰:۳۰
سوم پایینی برنده‌ی دیدار اول Team Liquid ۳:۳۰

 

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *