منتقدین ریبوت Hellboy را بدترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ دانستند

ریبوت فیلم «هل‌بوی» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹ درصد دریافت کرده است.

پس از چند سال «بیگ رد» به سالن‌های سینما بازگشته و سرانجام «راتن تومیتوز»‌ امتیاز میانگین منتقدین را منتشر کرده است، اما نتیجه چندان خوشایند طرفداران این شخصیت نخواهد بود. هرچند امتیاز فیلم در حال تغییر است، اما در حال حاضر «هل‌بوی» (Hellboy) با بازی «دیوید هاربر» از مجموع ۳۳ نقد، امتیاز ۹ درصد را دریافت کرده و این بدان معناست که فیلم غالباً با نقدهای منفی مواجه شده است.

ناگفته نماند که این امتیاز معیار دقیق و بی‌نقصی برای سنجش فیلم‌ها نیست. این امتیاز به معنای آن است که ۹ درصد منتقدین از فیلم رضایت دارند و نباید برداشت کرد که ارزش این فیلم از ۱۰۰ برابر با ۹ می‌شود.

«مایک مینولا» خالق شخصیت «هل‌بوی» در تولید این فیلم نقش زیادی ایفا کرده است. او سال گذشته در این باره گفته بود: «مشارکت من در فیلم بسیار با فیلم‌هایی که «گی‌یرمو دل تورو» تولید کرد متفاوت بود. من دل تورو را شش سال پیش از ساخته شدن قسمت اول می‌شناختم، درحالی که نیل را چند ماه پیش از آغاز توسعه‌ی فیلم ملاقات کردم. تفاوت‌های زیادی وجود داشت، اما من این بار از زمانی که گفتند: «قرار است یک «هل‌بوی» دیگر بسازیم و قرار است این داستان را روایت کنیم.» در کنار پروژه بوده‌ام. در مورد نحوه‌ی اقتباس از داستان «هل‌بوی» بحث‌های زیادی کردیم. گاهی مشارکت من در نگارش فیلمنامه نسبت به فیلم‌های دل تورو بیشتر می‌شد… گی‌یرمو از من می‌خواست ایده‌پردازی کنم، اما در این فیلم ایده‌پردازان دیگر وجود داشتند… آن‌ها تمایل داشتند متنی وفادار به کتاب‌های کامیک من و «دانکن فگریدو» به نگارش درآورند.»

در فیلم ریبوت «هل‌بوی» علاوه بر هاربر ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things)، «میلا یوویچ»، «ایان مک‌شین»، «شین لین»، «دنیل دائه کیم»، «داگلاس تیت» و «سوفی اکونیدو» بازی می‌کنند و کارگردانی آن به «نیل مارشال» سپرده شده است. این فیلم از ۱۲ آپریل در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *