اپلیکیشن Google Maps در آپدیت‌های اخیر خود، امکانات و گزینه‌های بیشتری را در زمینه رانندگی در اختیار کاربر‌ها قرار داده است. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ‌های در دسترس در سیستم عامل اندروید اشاره کرد. ولی اکنون اطلاعاتی که گوگل در اختیار شما قرار می‌دهد از این هم بیشتر شده است. در آپدیت جدید این برنامه، دکمه‌های Transit و Traffic در نوار پایین صفحه قرار داده شده‌اند. در واقع به جای اینکه منو موجود در سمت چپ برنامه را پایین بکشید، کافی است بر روی این دکمه‌ها کلیک کنید.

در تصویر زیر، برگه مربوط به ترافیک در سمت چپ، برگه مربوط به مکان‌ها (Places) در وسط و برگه مربوط به عبور و مرور (Transit) در سمت راست مشاهده می‌شوند.

در زیر برگه Places می‌توانید لیست رستوران‌ها، دستگاه‌های ATM، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، فروشگاه‌های خوار و بار و مواردی از این دست را مشاهده کنید.

برگه ترافیک اطلاعات مسیر‌یابی محل فعلی شما تا محل کار، خانه یا هر مکان مشخص دیگری که در برنامه ذخیره کرده باشید را به شما نمایش می‌دهد. همچنین ترافیک لحظه‌ای و مدت زمان تخمینی رسیدن شما به محل مورد نظر نیز در این برگه قابل مشاهده است.

اگر Google Maps سیستم حمل و نقل عمومی شهر شما را پشتیبانی نماید، قطعا برگه Transit برای شما بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. به عنوان مثال اگر در مسیر رفتن به سمت خانه باشید، در این برگه می‌توانید زمان رسیدن اولین اتوبوس به نزدیک‌ترین ایستگاه محل فعلی خود را ببینید.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *