امروز عنوان Action-RPG استودیو پلاتینیوم گیمز یعنی Nier: Automata بالاخره عرضه شد. در ادامه می‌توانید اولین نمرات و نقدهای این بازی را مشاهده کنید…

Nier Automata یک RPG عالی است که به درستی هر چه تمام‌تر با ژانر Hack n’ Slash ترکیب شده. این بازی از هر نظر موفق شده‌است.داستانی عمیق و پیچیده، طراحی و استایلی منحصربفرد. این بازی یک شاهکار واقعی است.
NieR: Automata دقیقا همان چیزی است که من انتظار داشتم دنباله‌ی Nier باشد. همانند نسخه‌ی قبل با داستانی عجیب و شخصیت‌هایی که عالی پرداخته شده‌اند طرف هستیم اما NieR: Automata سیستم مبارزات و حرکات مضخرف نسخه‌ی قبلی را دور می‌اندازد و سیستم جدیدی مشابه با بقیه‌ی عناوین درخشان پلاتینیوم‌گیمز ارائه می‌دهد. اگر از روز اول طرفدار Nier بوده‌اید ولی از عملکرد بد آن آزرده‌خاطر شده‌اید، نگران نباشید چون NieR: Automata یک درمان شگفت‌انگیز است. اگر هنوز با عناوین دیوانه‌وار “یوکو تارو” (کارگردان بازی) آشنایی ندارید، الان بهترین زمان هست که وارد شوید.
به لطف استعداد پلاتینیوم گیمز در خلق مبارزات جذاب و لذت‌بخش، Nier Automata به هیجان‌انگیزترین عنوان یوکو تارو مبدل شده. مکانیک‌های مبارزاتی، حرکات و پرش‌ها بسیار قانع‌کننده کار شده و چارچوب داستانی که دارای چندین پایان مختلف است با سورپرایزها و تحول‌هایی همراه است. همچنین ایستراگ‌هایی در بازی موجود است که اشاراتی به بازی‌های قبلی یوکو تارو دارد. این یک بازی پرمغز و سفری هیجان‌انگیز است که ترکیبی از هوش و استعداد پلاتینیوم گیمز و یوکو تارو است.
بله، این یک ترکیب عالی از اکشن عناوین پلاتینیوم‌گیمز و عناصر JRPG است. این بازی ستینگی محشر، جذاب و دوست‌داشتنی و شخصیت‌هایی به یادماندنی ارائه می‌دهد. 2B و 9S دو شخصیتی هستند که در قلب من جای گرفته‌اند و مطمئنم برای شما نیز بیادماندنی خواهند بود.
Nier Automata یک بازی اکشن باشکوه، عنوانی جهان‌باز و قدرتمند همراه با روایتی شگفت‌انگیز است. جذاب، سراسر شگفتی، منحصربفرد، عمیق و قدرت‌مند. این بازی که ورودی عالی داشته، می‌تواند هواداران و تازه‌وارد‌های به این سری را ارضا کند.
Nier Automata یک بازی سرسام‌اور، زیبا و شدیدا سرگرم‌کننده است که پر از ایده‌های دیوانه‌وار و دارای گیم‌پلی فوق العاده می‌باشد.شاید داستان و شخصیت‌های آن چندان قانع‌‌کننده نباشد ولی مبارزات جنون‌امیز ترکیب‌شده با جلوه‌های بصری و موسیقی زیبا، این بازی را به یک اثر بسیار جالب تبدیل کرده.
Nier: Automata یک عنوان A-RPG فوق‌العاده است که نشانگر هوش زیاد یوکو تارو و مهارت استثنایی پلاتینیوم گیمز می‌باشد. کاش تنوع بیشتری در عناصر بازی به چشم می‌خورد.
پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *