پس از اینکه دیروز یکی از قدیمی‌ترین اعضای کمپانی نینتندو اعلام بازنشستگی کرد، امروز هم شاهد جدا شدن یکی از نیرو‌های کمپانی ولو (Valve) هستیم. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، چت فالیزک، نویسنده بازی‌هایی چون Half-Life 2: Episode One ،Half-Life 2: Episode Two ،Portal و Left 4 Dead، امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از ۱۲ سال حضور در ولو، تصمیم گرفته از این شرکت جدا شود.

فالیزک در بیانیه خود اعلام کرده که این جدایی اتفاق هیجان‌انگیز یا دراماتیکی نبوده و صرفا یک تصمیم برای تغییر فضای کاری است. متن پیام وی به شرح زیر است:

من به مدت ۱۲ سال در ولو فعالیت کردم و در این مدت شاهد عرضه بازی‌ها و سخت‌افزار‌های جالبی از جانب ولو بودم. حال تصمیم گرفته‌ام تا کمی فضای کاری‌ام را تغییر دهم.

فالیزک علاوه بر نویسندگی بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، اخیرا هم فعالیت‌هایی در رابطه با هدست واقعیت مجازی وایو انجام می‌داد؛ هدستی که با همکاری ولو و کمپانی HTC ساخته شده است. این فعال حوزه بازی‌های ویدیویی هنوز اطلاعاتی در مورد برنامه‌های آینده‌اش ارائه نکرده و در این مورد گفته است:

فعلا چیزی در رابطه با آینده مشخص نیست. هر زمان که اتفاقی رخ دهد قطعا شما را از آن آگاه خواهم کرد.

فالیزک تنها فردی نیست که اخیرا ولو را ترک کرده است. در ماه فوریه نیز خبری مبنی بر جدایی اریک ولپا، یکی دیگر از نویسندگان بازی‌های Half-Life 2: Episode One and Episode Two منتشر شد و سال گذشته نیز مارک لیدلو، نویسنده ارشد بازی‌های Half Life و Half Life 2 از ولو جدا شد. با این حساب، تمامی نویسندگان اصلی سری بازی‌های Half Life ولو را ترک کرده‌اند و همین مساله هم امکان ساخته شدن بازی Half Life 3 را بیش از پیش کاهش می‌دهد.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *