ال‌جی به تازگی تیزر جدیدی در رابطه با پرچمدار بعدی خود یعنی G6 منتشر کرده است. این تیزر که به رنگ بنفش مایل به صورتی طراحی شده است، پس از انتشار تیزر آبی رنگ ال‌جی در هفته گذشته در رابطه با G6 منتشر شده است.

همانطور که در ادامه خواهید دید، ال‌جی در این تیزر از واژه “Reliability” به همراه چندین بار تکرار واژه “Check” استفاده کرده است. شاید سه بار استفاده از این واژه به دلیل اطمینان دادن به کاربران در مورد تعداد دفعات تست این محصول در فرایند ساخت آن باشد. البته این تنها یک گمان است و قطعیتی در این مورد وجود ندارد.

این اولین باری نیست که ال‌جی هنگام صحبت در مورد G6 از قابلیت اطمینان این محصول خبر می‌دهد. این کمپانی در ماه ژانویه نیز از بکارگیری تکنولوژی‌های جدید و انجام آزمایشات سفت و سخت در طراحی این محصول خبر داده بود.

این درحالی است که احتمالا ال‌جی قصد دارد به طرز زیرکانه‌ای با بهره‌گیری از این ترفندها، کنایه‌ای به سامسونگ و افتضاح به بار آمده توسط Note7 داشته باشد. همچنین این احتمال می‌رود که سازندگان G6 قصد دارند تا با ارایه این تیزر، عدم وجود مشکل بوت‌لوپ را در این محصول تضمین کنند، مشکلی که در سالیان اخیر همواره در گوشی‌های ال‌جی دیده شده و عدم وجود آن در G6 می‌تواند یک خبر بسیار خوب برای طرفداران این برند شناخته شده کره‌ای باشد.

طبق اطلاعات موجود، ال‌جی از پرچمدار جدید خود در تاریخ ۲۶ فوریه رونمایی خواهد کرد. این محصول مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود و با نمایشگر ۵.۷ اینچی ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل عرضه خواهد شد. نکته جالب توجه در مورد این محصول، نسبت تصویر ۱۸:۹ آن است که کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد. به احتمال فراوان این محصول نسبت به نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و مجهز به دستیار گوگل خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد ال‌جی از نسخه ارتقا یافته Quad Dac در G6 برای استفاده دوست‌داران موسیقی بهره گرفته است. بدنه این محصول به صورت کاملا فلزی ساخته شده است و بدین ترتیب قابلیت جایگزینی باتری در G6 وجود نخواهد داشت.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *