خانه ورزش اخبار ورزش آنچلوتی: هوملس و بواتنگ وضعیت مناسبی دارند؛ نباید به رونالدو فضا بدهیم

آنچلوتی: هوملس و بواتنگ وضعیت مناسبی دارند؛ نباید به رونالدو فضا بدهیم

0

در آستانه دیدار برگشت مقابل رئال مادرید هنوز وضعیت دو مدافع میانی بایرن مونیخ مشخص نیست و اگر این دو بازیکن به این بازی نرسند، آنچلوتی کار دشواری برای چینش بازیکنانش خواهد داشت.

کارلو آنچلوتی عصر دوشنبه در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل رئال مادرید شرکت کرد و درباره وضعیت تیم و بازیکنانش گفت:

تمرین امشب مشخص خواهد کرد که وضعیت هوملس و بواتنگ چگونه است اما من فکر می کنم هر دو شانس خوبی برای بازی کردن خواهند داشت. اگر این دو نتوانند برای بازی آماده شوند آن زمان کیمیش تبدیل به گزینه ای برای بازی در خط میانه خط دفاع می شود. باید منتظر بمانیم.

لواندوفسکی هیچ مشکلی برای این بازی ندارد. هوملس، بواتنگ و لواندوفسکی شرایط خوبی دارند و همگی شانس بازی دارند. تصمیم نهایی در این باره فردا قبل از بازی گرفته می شود. بازگشت لواندوفسکی به ما کمک خواهد کرد. ما نسبت به بازی رفت استراتژی خود را تغییر نمی دهیم اما بازگشت لواندوفسکی اعتماد بنفس بیشتری به تیم می دهد. لواندوفسکی روز یکشنبه در کنار دیگر بازیکنان تمرین خوبی را پشت سر گذاشت.

آنچلوتی همچنین درباره غیبت گرت بیل گفت:

در تیم رئال مادرید من نمی دانم که زیدان چه بازیکنی را جانشین بیل می کند. ایسکو روز شنبه بازی خوبی انجام داد، لوکاس وازکر همیشه خوبی بازی کرده و وضعیت خامس هم بدین گونه است اما من فقط روی بازیکنان خودم تمرکز کرده ام.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ درباره بازی مقابل رئال مادرید هم گفت:

با باخت در بازی اول ما اکنون هیچ برتری نسبت به حریف نداریم. فردا باید یک بازی فوق العاده انجام دهیم. در بازی رفت رعایت نکردن جزئیات باعث شد رونالدو فرصت شوت زنی به دست آورد و دروازه ما را باز کند، در کل زمانی که شما به رونالدو فضا بدهید او گلزنی می کند. می دانیم رئال مادرید مقابل دروازه ما چقد خطرناک خواهد بود اما ۲-۰، ۳-۱ یا ۳-۲ نتایج بسیار خوبی برای ما خواهند بود ولی ما روی نتیجه فکر نمی کنیم. در حال حاضر بازیکنان رئال مادرید در تمامی بازی ها موفق به گلزنی می شوند چون آن ها در قسمت هجومی بازیکنان با کیفیتی دارند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *