بالاخره بازی Call Of Duty: WW2 دیشب پس از شایعه‌های بسیاری که پیرامونش وجود داشت، به صورت رسمی رونمایی شد. در این مطلب قصد داریم تمامی اطلاعاتی که تاکنون از این بازی منتشر شده‌اند را جمع‌آوری کرده و به شما کاربران عزیز تقدیم کنیم. در ادامه می‌توانید تمامی اطلاعات رسمی منتشر شده از بخش‌‌های داستانی، زامبی و چندنفره این عنوان را مطالعه کنید.

بازی Call Of Duty: WW2 توط استودیوی «اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games)، که عنوانCall of Duty: Advanced Warfare در کارنامه‌ای حرفه‌ای آن به چشم می‌خورد، ساخته شده است. تمامی بخش‌های داستانی، چند نفره و co-op بازی Call Of Duty: WW22 با محوریت جنگ جهانی دوم طراحی شده‌اند؛ تاریخ انتشار این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان  رایانه‌های شخصی 3 نوامبر (12 آبان) امسال اعلام شده است. لازم به ذکر بوده که شرکت اکتیویژن فعلا تاریخ انتشار نسخه آزمایشی این عنوان را مشخص نکرده است.

آیا شایعه‌های بازی Call Of Duty: WW2 به واقعیت تبدیل شد‌ه‌اند؟

در جواب به این سوال باید گفت بله. تقریبا اکثر شایعه‌ها مانند داستان بازی، بخش چند نفره و انتشار نسخه آزمایشی که پیرامون بازی Call Of Duty: WW2 به گوش می‌رسیدند، به واقعیت تبدیل شده‌اند.

چه چیزی از داستان این بازی می‌دانیم؟

داستان بازی Call Of Duty: WW2 در رابطه با سرباز‌های پیاده نظام آمریکایی خواهد بود که در جنگ جهانی دوم و در بخش‌هایی از قاره اروپا با دشمنان جنگیده‌اند. هرچند شخصیت اصلی بازی سربازی جوان و کم تجربه به نام «رد دنیلز» (Red Daniels) خواهد بود، اما در برخی از ماموریت‌ها، بازیکنان کنترل زنی جنگجو که در جبهه مقاومت فرانسه مشغول جنگ است را نیز بر عهده خواهند داشت.

بخش چند نفره بازی چطور خواهد بود؟

لازم به ذکر است که در مراسم E3 امسال، اطلاعات کاملی از بخش چند نفره بازی Call Of Duty: WW2 منتشر خواهد شد، اما هم اکنون نیز برخی از ویژگی‌های این بخش مشخص شده‌اند. به عنوان مثال یکی از نکات جدیدی که در بخش چند نفره بازی Call Of Duty: WW2 شاهد خواهیم بود، قرارگاه نام دارد. با انجام ماموریت‌های این بخش، جوایز و امتیازاتی به بازیکنان تعلق خواهد گرفت، اما هنوز معلوم نیست که این امتیازها شامل چه چیزهایی خواهند بود.

در بخش چند نفره بازی Call Of Duty: WW2 شاهد War Mode جدیدی هستیم که بازیکنان را در قلب نبردهای جنگ جهانی دوم قرار خواهد داد. بازیکنان در این حالت می‌توانند از میان سبک‌های پیاده نظام و زره پوش یکی را انتخاب کنند.

استودیوی سازنده این عنوان تاکنون اطلاعات بسیار کمی در رابطه با حالت co-op بازی منتشر کرده است، اما حداقل می‌دانیم که زامبی‌ها در این حالت حضور خواهند داشت. استودیوی سازنده اعلام کرده است که این حالت شامل یک داستان کاملا مجزا و ترسناک خواهد بود.

نسخه‌های مختلف بازی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

بازیکنان با پیش‌خرید بازی Call Of Duty: WW2 می‌توانند به نسخه آزمایشی محدود آن که اول برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد، دسترسی داشته باشند. در ادامه می‌توانید نسخه‌های محتلف بازی را به همراه قیمت اعلام شده مشاهده کنید:

بازی Call Of Duty: WW2

  • نسخه استاندارد (فیزیکی و دیجیتالی)، 59 دلار
  • نسخه دلوکس به همراه سیزن پس، 100 دلار
  • نسخه حرفه‌ای به همراه سیزن‌پس، استیل بوک مخصوص و غیره، 100 دلار

ناگفته نماند که نسخه حرفه‌ای بازی Call Of Duty: WW2 تنها از طریق فروشگاه گیم‌استاپ قابل تهیه است. درضمن، تمامی بازیکنانی که یکی از نسخه‌های بازی را از فروشگاه گیم‌استاپ پیش‌خرید می‌کنند، می‌توانند یک کلاه مخصوص و رایگان نیز دریافت کنند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *