اپلیکیشن پریسما یکی از نخستین اپلیکیشن‌هایی بود که کاربردهای جالب هوش مصنوعی برای تغییر عکس‌ها و تبدیل آنها به سبک‌های هنری مختلف را به نمایش درآورد. در آپدیت اپلیکیشن پریسما شاهد اضافه شدن یک فیلتر استور به این اپلیکیشن و تغییرات جالب دیگری هستیم.

ویژگی‌های آپدیت اپلیکیشن پریسما

Prisma Labs سازنده این اپلیکیشن بی‌نظیر با ارائه آپدیتی جالب، فیلتر استور اپلیکیشن پریسما را معرفی کرده است که شامل 20 سبک جدید برای کاربران است.

بیشتر فیلترها و سبک‌ها ارائه شده قبلا هم در این اپلیکیشن موجود بوده‌اند اما فیلترهای جدیدی نیز با الهام از سبک‌های هنری هنرمندان مشهور به این مجموعه اضافه شده‌اند.

آپدیت اپلیکیشن پریسما

در حال حاضر تمام فیلترهای موجود در فیلتر استور اپلیکیشن پریسما رایگان هستند و به نظر می‌رسد این وضعیت به همین روال ادامه خواهد داشت چون پریسما از خریدهای درون اپلیکیشنی نیز پشتیبانی نمی‌کند.

کاربران بعد از آپدیت اپلیکیشن پریسما و باز کردن این اپلیکیشن با دکمه Get more styles بر روی صفحه مربوط به فیلترها روبه‌رو خواهند شد.

با تپ کردن بر روی این دکمه، فیلتر استور اپلیکیشن پریسما نمایان خواهد شد و چند فیلتر جدید و قدیمی به نمایش درخواهند آمد.

آپدیت اپلیکیشن پریسما

بعضی از فیلترها به مجموعه‌هایی از جمله مجموعه Spring و Tiles تقسیم‌بندی شده‌اند و با ضربه زدن بر روی فیلترهای منفرد، لیست مجازی بی‌پایانی از فید پریسما به نمایش درمی‌آید.

آپدیت اپلیکیشن پریسما

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید آپدیت پریسما اضافه شدن دکمه My styles در گوشه سمت راست بالا است. کاربر با استفاده از این دکمه امکان حذف فیلترهایی را خواهد داشت که علاقه‌ای به آنها ندارد و لیست فیلترهای مورد علاقه خود را در قسمت بالا قرار دهد.

با افزایش تعداد فیلترهای پریسما به 60 عدد، سازماندهی فیلترهای دانلود شده توسط کاربر به یک اولویت تبدیل شده است.

پریسما وعده داده است به کاربران فعال امکان خلق استایل مخصوص خودشان و به اشتراک گذاری آن با کاربران دیگر در این استور را خواهد داد اما هنوز مشخص نیست این اتفاق چگونه خواهد افتاد.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *