جدیدترین آپدیت ارائه شده برای گوگل مپ، همانطور که در تیتر خبر آمده، یادآوری و پیدا کردن مکانی که خودروتان را در آنجا پارک کرده اید راحت تر می کند. این ویژگی جدید به نسخه های اندروید و iOS این اپلیکیشن اضافه شده، اما دسترسی به آن از در این دو نسخه از راه های مختلفی امکان پذیر است.

برای مثال، کاربران نسخه اندروید گوگل مپ می بایست نقطه آبی رنگ را لمس کرده و پس از آن گزینه « Save your parking» را انتخاب کنند، به این ترتیب لوکیشن یا جایگاه پارک خودروی آنها به روی نقشه اضافه خواهد شد. پس از موفقیت آمیز بودن عملیات ذخیره لوکیشن پارک خودرو، برچسبی بر روی نقشه نمایان خواهد شد که به آنها محل مورد نظر را نشان خواهد داد.

همچنین می توان جزئیات بیشتری را بر روی این برچسب و به همراه محل پارک اضافه کرد، به این صورت که می توان لوکیشن دقیق خودروی پارک شده مانند طبقه و شماره جایگاه را نیز به آن اضافه کرد و یا می توان یک آلارم یادآور و یا عکسی از محل پارک را نیز به این برچسب افزود.

از طرف دیگر، کاربران  iOS برای استفاده از این ویژگی می بایست پس از لمس نقطه آبی رنگ، گزینه « Set as parking location » را انتخاب کنند. به این ترتیب برچسپ پارک خودرو بر روی نقشه نمایش داده شده که می توان آن را با دوستان نیز به اشتراک گذاشت و البته در صورتی که عکس هایی از محل پارک در دسترس باشد، می توان آنها را نیز مشاهده کرد.

علاوه بر اینها، هر زمان که اسمارت فون شما از طریق USB یا بلوتوث به خودرو متصل شود، محل پارک خودرو به صورت خودکار وقتی که از اتصال بین گوشی و خودرو از بین رفته و خودرو را ترک می کنید، به نقشه اضافه خواهد شد.

zoomtech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *