به تازگی گزارشاتی مبنی بر عرضه ی مدل جدید اپل پنسل در بهار ۲۰۱۷ منتشر شده است. اپل پنسل ۲ شامل برخی ویژگی های جدید خواهد بود که از جمله ی آنها می توان به قابلیت چسبیدن آن به آیپد به صورت مغناطیسی (از طریق آهنربا) اشاره کرد. همچنین احتمالا شاهد نوعی گیره بر روی بدنه آن خواهیم بود؛ گیره ای شبیه به آنچه که در مداد ها خودکارهای معمولی وجود داشته و الصاق وسیله به لبه جیبهای لباس را ممکن می سازد. اپل پنسل ۲ همزمان با عرضه ی مدل های جدید iPad Pro وارد بازار خواهد شد.

iPad Pro های جدید شامل مدل های ۱۰٫۵ و ۱۲٫۹ اینچی می شود که هر دوی آنها از تراشه ی A10X بهره خواهند برد. از قلم های اپل می توان هم برای نوشتن و هم طراحی کردن استفاده کرد. انتظار می رود که از حسگرهایی در این قلم استفاده شود که زاویه آن به هنگام استفاده و همچنین میزان فشاری که به سطح نمایشگر وارد می کند را مانیتور کرده و براساس آن ضخمات خطوط طراحی شده تنظیم شده و بر روی iPad Pro نمایش داده می شود. این سنسورها همچنین قابلیت های بیشتری در مقایسه با قلم های لمسی مرسوم دیگر به اپل پنسل ۲ اضافه خواهد کرد.

قیمت مورد انتظار برای این قلم ۹۹ دلار عنوان شده که البته قیمت نسل اول این ابزار خواهد بود و مدل اوریجینال آن احتمالا با قیمتی تا حدودی پایین تر عرضه خواهد شد.

Vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *