گمانه زنی های بسیاری در این خصوص که گلکسی نوت ۸ اولین دستگاه تولیدیِ سامسونگ خواهد بود که به سیستم دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. با وجود اینکه این فبلت رده-بالا برای این منظور و تجهیز شدن به دوربین دوگانه بسیار مناسب است، اما طبق گزارشات و شایعات منتشر شده ی اخیر، به احتمال زیاد یک جفت گوشی دیگر از این برند با نام های Galaxy C10 و Galaxy C10 Plus، اولین دستگاه هایی از سامسونگ خواهند بود که از تنظیمات دوربین دوگانه در ساخت آنها استفاده خواهد شد. همانطور که پیش از این عکسی از طراحی مربوط به C10 منتشر شده بود که در آن به وجود دوربین دوگانه عمودی دقیقا در وسط بدنه پشتی اشاره می کرد.

همچنین به نظر می رسد که هر دو گوشی های C10 و  C10 Plusکه به ترتیب با شماره کد های SM-C9100 و SM-C9150/C9158 مشخص می شوند، دارای ویژگی جدیدی که دکمه دستیار مجازی Bixby است می باشند. با فاش شدن عکسی از جلد کاوری که گفته می شود برای Galaxy C10 تولید شده، مشخص می شود که جایگاهی برای این دکمه در نظر گرفته شده است.

علاوه بر احتمال وجود دوربین دوگانه و دکمه فیزیکی Bixby در این دو گوشی، اطلاعات دیگری که در خصوص این دو دستگاه وجود دارد شامل احتمال استفاده از چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون ۶۶۰ می شود.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *