کاربران گوشی‌های هوشمند در حال روزشماری برای ورود غرورآفرین آیفون 8 و گلکسی نوت 8 به بازار هستند.

این دو گجت قرار است که بسیاری از معادلات را برهم زنند و بازار را از یکنواختی دربیاورند و به زودی جذابیت و خلاقیت در گوشی‌های هوشمند دوباره جان تازه‌ای خواهد گرفت!

امروز در هات اپ نیوز این دو دردانه غول‌های بازار را با هم بیشتر بررسی می‌کنیم.

آیفون 8 و گلکسی نوت 8 با ویژگی‌های فرازمینی

دارندگان گوشی‌های هوشمند به‌زودی با بزرگ‌ترین دوراهی زندگی خود مواجه خواهند شد، یعنی دوراهی آیفون 8 و گلکسی نوت 8 کره‌ای‌ها!

چیزی که این انتخاب را سخت و سخت‌تر می‌کند، این است که دو گوشی با ویژگی‌هایی خواهند آمد که برق از سر آدم می‌پراند و انتخاب یک گزینه بین این دو تقریبا غیر ممکن خواهد بود!

از طرفی با توجه به زرق‌وبرق زیاد دو گوشی، خرید هر کدام، برای کاربران زیاد آب خواهد خورد!!

آیفون 8 و سامسونگ گلکسی نوت 8

جنگ بین اپل و سامسونگ سابقه طولانی دارد و زمان زیادی است که این دو غول دنیای تکنولوژی در حال مبارزه تن‌به‌تن هستند، آن‌ها با توجه به ویژگی‌های خاص خود درگوشی‌هایشان، هرکدام از طرفداران به خصوصی نیز بهره می‌برند.

آیفون 8 و گلکسی نوت 8 نشانی از اعتمادبه‌نفس این دو ابرکمپانی است که تصمیم گرفته‌اند با چنین سلاح‌های پیشرفته‌ای به میدان نبرد بیایند. واقعا برای ساخت چنین محصولاتی‌، استفاده از فناوری‌های آینده موردنیاز است!

دی. جی کوه رئیس بخش سامسونگ موبایل اخیرا در یک گفتگو با سایت سی‌نت گفته است که ما در حال تلاش برای آوردن یک نوت 8 با قابلیت‌های بالا و امن‌تر نسبت به نسل قبل برای کاربران خود هستیم!

با سخت‌تر شدن رقابت، دیگر پرچمدار اپل نمی‌تواند مانند آب خوردن، صدر جدول موبایل‌های بازار را تصاحب کند.

آیفون 8 و سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ علت اصلی انفجار نوت 7 را تشخیص داده است، این انفجارها مربوط به باتری گجتها بوده است. این باتری‌ها توسط دو کمپانی مختلف ساخته می‌شدند.

باتری نوت 8 با بررسی 8 مرحله‌ای که شامل استفاده از اشعه ایکس هم می‌شود، احتمالا باتری بسیار خوبی خواهد بود.

مشخصات دوگوشی آیفون 8 و گلکسی نوت 8

سامسونگ همچنین با اساتیدی از دانشگاه کمبریج، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و دانشگاه استنفورد برای گرفتن مشاوره‌های خوب در راه تولید گجت بی‌عیب و نقص همکاری می‌کند.

در مقابل اپل نیز سه نسخه آیفون 8 با نمایشگرهای 4.7، 5.5 و 5.8 اینچی روانه بازار خواهد ساخت که بزرگ‌ترین آیفون 8 دارای نمایشگر OLED گوشه به گوشه خواهد بود (کل قاب جلویی را صفحه‌ نمایش پوشانده است).

آیفون 8 و سامسونگ گلکسی نوت 8

احتمالا فقط شاهد یک نسخه از گلکسی نوت 8 در بازار خواهیم بود. همچنین بر طبق اخبار سایت Mic، آیفون 8 نیز فاقد جک 3.5 میلی‌متری خواهد بود و دکمه فیزیکی هوم نیز با نمایشگر یکپارچه و ترکیب‌ شده است.

دراین‌بین فناوری تشخیص چهره هم به این گجت اضافه‌شده است. با توجه به شایعات، احتمالا باید انتظار اسکنر عنبیه در سامسونگ گلکسی نوت 8 را داشته باشیم.

بزرگ‌ترین شایعه این است که سامسونگ گلکسی نوت 8 با دوربین اصلی 30 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد! قیمت هر دو گوشی هم هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *