به گفته یکی از سرمایه گذاران در RBC Capital Markets، که اقدام به انتشار یادداشتی در این خصوص نموده است، به خاطر تاخیر در تولید OLED گوشی‌های آی‌فون 8، انتظار می‌رود تا شاهد تاخیر در عرضه این محصول باشیم.

وی در یادداشت خود گفته است: “در حالی که فکر می‌کردیم اپل هر سه محصول خود را همزمان در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد، مدل OLED تا بازه زمانی اواسط اکتبر – نوامبر به صورت محدود در دسترس خواهد بود.”

در ارتباط با این گوشی اپل تا به حال شایعات زیادی در سطح وب منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که این کمپانی آمریکایی در نهایت تن به تغییرات زیادی در طراحی ظاهری آی‌فون‌هایش داده باشد. اپل پس از تولید آی‌فون ۶، این مدل از محصولات را در ۳ سال گذشته با یک شکل و شمایل مشابه عرضه کرده در صورتی‌که رقبا پیشرفت زیادی در تولید پرچم‌داران خودشان داشته‌اند و بدین سبب به فکر ایجاد ظاهری جدید برای آی‌فون‌هایش افتاده است.

گفته می‌شود که این محصول دارای حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر است و بدین سبب می‌توان آن‌را با مدل‌هایی چون گلکسی S8 و ال‌جی G6 مقایسه کرد. حال بایستی تا زمان معرفی رسمی این گوشی‌ جدید صبر کرد و باید دید که آیا همراه با آی‌فون ۸، اپل اقدام به عرضه مدل 7S هم خواهد کرد یا به کل رویه و نام‌گذاری پرچم‌دارانش را دستخوش تغییر می‌کند.

گفتنی است از زمان عرضه آی‌فون 5s، اپل رونمایی از گوشی‌های آیفون خود را در ماه سپتامبر انجام داده است.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *