از لحظه ای که گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی شدند، شایعات بسیاری پیرامون پرچمدار بعدی این کمپانی – گلکسی نوت ۸ – شکل گرفت. در اکثر گزارشات منتشر شده، به استفاده از تنظیمات دوربین دوگانه و نمایشگری نسبتا بزرگتری با سایز ۶٫۳ اینچ و با ویژگی edge-to-edge را برای فبلت نوت ۸ سامسونگ پرداخته شده بود.

اگرچه که درصورت صحت داشتن سایز ۶٫۳ اینچ برای نمایشگر این دستگاه و حفظ نسبت ابعاد  ۹:۱۸٫۵ در آن – نسبت ابعادی که با معرفی پرچمداران فعلی معرفی شده است- به احتمال زیاد از این نظر تفاوت زیادی بین نوت ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس وجود نخواهد داشت. در حقیقت ساسمونگ برای متمایز کردن فبلت جدید خود مجبور به تجهیز آن به ویژگی های اضافی بسیاری خواهد بود، خصوصا که شایعاتی در رابطه با استفاده از همان نوع نمایشگر Infinity Display یا نمایشگر بی کرانِ گلکس اس ۸ در نوت ۸ نیز وجود دارد.

احتمال رونمایی از گلکسی نوت 8 در اوایل شهریورماه و زودتر از معرفی آیفون 8

احتمال رونمایی از گلکسی نوت ۸ در اوایل شهریورماه و زودتر از معرفی آیفون ۸

اخیرا شایعاتی مبنی بر احتمال رونمایی از این پرچمدار در اوایل ماه شهریور (اواخر ماه آگوست) منتشر شده و بدین ترتیب معرفی این محصول جدید زودتر از آیفون ۸ اپل خواهد بود که از این جهت سامسونگ را در رقابت با رقیب اصلی خود – اپل –پیشتاز جلوه می دهد.

تا پیش از این، فبلت های نوت جدید سامسونگ اغلب در نمایشگاه IFA معرفی می شدند؛ یکی از بزرگترین نمایشگاه های مربوط به لوازم الکترونیکی مصرفی. نمایشگاه IFA  امسال از تاریخ ۱ سپتامبر شروع خواهد شد و بنابراین احتمال اینکه این کمپانی کره ای در روز قبل یا دو روز قبل از برگزاری این نمایشگاه اقدام به معرفی نوت ۸ خود کرده و به این ترتیب در خلال روزهای نمایشگاه بازدیدکنندگان شانس تست آن را داشته باشند، قوت می گیرد.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *