گوگل مپس یکی از سرویس‌های محبوب گوگل است که به صورت دوره‌ای به‌روزرسانی می‌شود و قابلیت‌ها و کاربردهای جدیدی به آن اضافه می‌شود. در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده گوگل مپس، کاربران می‌توانند فهرستی از مکان‌های مورد علاقه‌شان را با هر کسی که دوست داشته باشند، به اشتراک بگذارند.

درست کردن فهرستی از مکان‌های مورد علاقه شاید کاری بسیار ساده و ابتدایی باشد. تنها کافی است مقصد مورد نظر را پیدا کنید و بعد از آن با یک کلیک می‌توانید مکان انتخاب شده را در فهرست خود ذخیره کنید. شما می‌توانید انواع مختلفی از فهرست‌ها (مانند: باید بروم، مورد علاقه برای گردشگری، غذا خوردن و …) را برای خود دسته بندی کنید و بسازید. تعداد حروف اسم هر فهرست نباید از 40 حرف بیشتر باشد. به علاوه شما می‌توانید آیکون‌های مخصوصی را برای هر فهرست انتخاب کنید که به نوعی یکی از ویژگی‌های جذاب اپ گوگل مپس می‌باشد.هنگامی که فهرست خود را تهیه کردید، به راحتی می‌توانید آن را با دوستانتان و خانواده از طریق پیامک، ایمیل، توییتر، الو، آی مسج و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. حتی این فهرست‌ها را می‌توانید برای دسترسی راحت‌تر در مواقع آفلاین ذخیره و استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از موبایل و لپ‌تاپ در سیستم‌های اندرویدی و آی او اس به فهرست‌های خود دسترسی داشته باشید.

این قابلیت جدید تنها چند روز بعد از اضافه شدن اطلاعات زمان واقعی برای داده‌های رفت‌و‌آمد در اپلیکیشن اندرویدی گوگل مپس و برای سیستم‌های آی او اس بعد از ارتقا دادن ویژگی نمایش دادن Popular Times در اپ مپس در دسترس قرار خواهد گرفت. گوگل مپس در حال افزایش این قابلیت‌های جدید است که باعث می‌شود این اپلیکیشن را به یکی از بهترین نقشه‌ها و خدمات مکان‌یابی امروزی تبدیل کند.

دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *