دو سال پیش بود که فیسبوک ویژگی‌ای را به مسنجر خود اضافه کرد که به شما امکان ارسال پول به دوستانتان و بالعکس را می‌داد. این ویژگی بسیار خوبی است اگر شما فقط به یک نفر بخواهید پولی بدهید ولی در مورد یک دسته از افراد که به عنوان مثال در رستوران غذا خورده‌اند و سپس می‌خواهند پول آن را تقسیم کنند و بپردازند چندان مناسب نیست.

امروز فیسبوک ویژگی جدید پرداخت‌های گروهی را به مسنجر خود اضافه کرد که این ویژگی باعث می‌شود پرداخت و دریافت پول از دوستانتان آسان‌‎تر شود.

این امکان باعث می‌شود هزینه‌ها را بسیار ساده‌تر تقسیم کنید.

درست مانند ویژگی پرداخت one-on-one است، شما ابتدا باید یک اکانت فیسبوک همراه با یک کارت بانکی داشته باشید و بعد از آن شما می‌توانید با استفاده از پین کد مخصوص، اقدام به پرداخت کنید.

حالا شما وقتی در یک گروه در مسنجر فیسبوک هستید، می‌توانید بر روی آیکون پرداخت (که با جستجو در قسمت + در پایین صفحه آنرا خواهید یافت) کلیک کنید و از این قسمت مقدار پولی که لازم دارید را انتخاب کرده و سپس آنرا داخل گروه ارسال نمایید.

همچنین اگر دوستان شما درخواست پول کرده باشند، می‌توانید مقداری از پول تقاضا شده توسط دوست مورد نظرتان را در قسمت درخواست آن شخص پرداخت کنید یا به طور کلی آن را پرداخت نمایید، برنامه به طور خودکار میزانی که هر شخص برای آن درخواست پرداخت کرده است را مشخص می‌کند. از این رو شما قادر خواهید بود که بدانید که چه کسی به شما پول داده و چه کسی به شما پول نداده است.

این سرویس به صورت رایگان برای همه‌ی کاربران این مسنجر در آمریکا و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *