بعد از نمایش موفقیت‌آمیز بازی Spider-Man در E3، امید طرفداران به این عنوان که توسط استودیو «اینسومینیاک گیمز» (Insomniac Games) در دست ساخت قرار دارد بیشتر شد.

استودیو «اینسومینیاک گیمز» با استفاده از توییتر، اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کرده است. یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به این اثر، لوگوی سفید رنگ مرد عنکبوتی است. دلیلی سفید بودن لوگوی لباس او در داستان توضیح داده خواهد شد و استودیو قصد ندارد داستان بازی را برای طرفداران اسپویل کند.

همچنین در این عنوان ما شخصیت‌های قدیمی و جدیدی ملاقات خواهیم کرد؛ چون این بازی ویدئویی در جهان مرد عنکبوتی جریان دارد. البته شخصیت سیمبیاتز (Symbiotes) در بازی حضور نخواهد داشت.

Spider-Man یک عنوان جهان باز است و در آن شما می‌توانید به تمامی نقاط شهر منهتن دسترسی داشته باشید. بازی به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ مانع غیر قابل عبوری در آن وجود ندارد. جهانِ بازی Spider-Man مستقل از دنیای سینمایی مارول است و پیتر در آن 23 سال سن دارد و از دانشگاه فارغ التحصیل شده و اینطور که پیداست بازیکنان باید هویت واقعی مرد عنکبوتی را پیدا کنند.

با این که استودیو «اینسومینیاک گیمز» سابقه همکاری با مایکروسافت را نیز دارد، ولی بازی Spider-Man به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *