پنجشنبه گذشته، توئیتر رسمی بازی Detroit: Become Human توئیتی را منتشر کرد که مطمئنا در چند ساعت حضور خود در صفحه آن‌ها، جنجال زیادی بپا کرده است. توئیتی که خبر از احتمال انتشار این بازی برای خانواده ایکس‌باکس وان دارد.

بیایید صادق باشیم؛ اینجا فضای مجازی است و در هنگام هر اتفاقی هزاران نفر هستند که شاهد آن باشند و از آن مدارک جمع کنند – که در فضای مجازی برابر می‌شود با اسکرین‌شات – حتی اگر هیچ اثری از آن در ساعات بعد پیدا نشود. حساب توئیتر رسمی بازی Detroit: Become Human پنجشنبه توئیتی منتشر کرد که  حسابی دل طرفداران بازی که صاحب یکی از کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان هستند را آشوب می‌کرد. متن توئیت اشاره شده این بود:

وقتی که از خواب بلند می‌شوی و می‌بینی بازی Detroit: Become Human هنوز هم انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 است و تو هنوز صاحب کنسول Xbox هستی.

اما همانطور که پیش‌تر ذکرکردیم این پست بعد از مدت کوتاهی حذف شد. به نظر می‌آید شرکت سونی با استودیو Quantic Dream تماس برقرار کرده و از آن‌ها خواسته باشد که این پیام را حذف کند. اما همان چندساعت نیز کافی بود تا به اندازه کافی این توئیت بازدید بخورد. می‌توانید تصویر تهیه شده از این توئیت را نیز مشاهده کنید:

بازی Detroit: Become Human

اخیرا سازندگان و مدیران تمامی صنعت‌ بازی‌ها سعی در آتش نزدن به شعله «جنگ بین کنسول‌ها» هستند و ما کمتر شاهد پست‌های این چنینی که در معرض دید همگان باشند هستیم حتی اگر یک شوخی معمولی باشد. بازی Detroit: Become Human – فعلا – انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 بوده و قرار است در تاریخی نامعلوم از سال 2018 منتشر شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *